Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jenta mi på 10 mnd vil ikke ha grøt om morgenen (får dette til lunsj i stedet) - hun er fullstendig "brødoman" og kunne sikket spist 15 skiver hvis hun fikk lov.. hehe. Har forsøkt å bare gi henne én skive, men hun blir illsint hvis hun ikke får mer. Blir rett og slett ikke mett, virker det som! Men himmel og hav - 2 brødskiver (vel og merke uten skorper, selvfølgelig) er jo nesten like mye som mamma'n.. er dette helt normalt???
mams-til-tre Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ikke noe galt i det da... Du skal være glad for at ungen din spiser )
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 dette gjør jenta mi og..må jo få spise seg mett hehe,hun er 8 mnd
Mamma Mirabell Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 hehe det er jo ganske mye men IKKE for mye :) la henne kose seg
Moi 32 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Når gutten min på snart 10mnd og jeg skal på tur, smører jeg tre skiver til meg og fire til ham! Han er stor, både i vekt, lengde og hodeomkrets selvom han var liten da han ble født. Alle har forskjellig forbrenning, forskjellig kropper og behov, og forskjellig vekst. Helsevesenet sier bestandig at med så små skal de helst få spise det de trenger, men med de som både er veldig glad i mat og veldig glad i mm/mme så skal man helst gi minst mulig mm/mme for det blir bare (nesten bokstavelig) "smør på flesk". La henne kose seg, sier jeg også!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hehe....min på 10 mnd spiser 1,5 skive på morgningen Er nok bare bra de spiser mye enn lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå