Gå til innhold

spm. ang. festeblødning..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan en festeblødning ser ut? I dag er det 8 dager siden el, og jeg har rosa utflod. lurer på om det kan være en festeblødning? har et lite håp om at det kan være det. er i 9 pp, og har egentlig gitt litt opp. men har hatt mye sex rundt el og har en god følelse, så kommer til å bli kjempe skuffa når tr komme. er det for tidlig for symptomer? har veldig ømme pupper og er kjempe trøtt + litt stikkinger i magen. men pleier å ha ømme pupper før mensen og har behov for mye søvn, så er vel kanskje bare det. håper noen har svar til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En festeblødning ser litt forskjellig ut fra person til person. Enkelte har det ikke i det hele tatt. Men det er en slags rosa/brun-aktig utflod:) Den kommer sånn ca 10 dager etter befruktingen heter det. Og ettersom det er 8 dager siden du hadde EL, er det jo store mulighet for at det er det:)

Skrevet

Festeblødning kan være alt fra rosa utflod slik som du har, en mild mens og brunlig utflod. Noen får bare en rød stripe på papiret, noen små blør i 2-3 dager. Blødningen kan komme når som helst mellom EL og IKM.

Lykke til! :) Ikke gi opp!

Skrevet

takk for det :) nå blei jeg litt forhåpningsfull egentlig :) tør ikke bli for mye da, for blir så skuffa når tr kommer. men hvordan er det med symptomer?

Skrevet

Oi, dette spm var som meint for meg også. Er idag 8 dg siden min EL også og idag har jeg hatt litt "utvannet" blod på en måte. No er det ingenting. Har komt litt i truseinnlegg utover dagen, men ikke mye...

Håper for oss Isopora at det er et positivt tegn. Har prøvd i et år no og i den tid har jeg hatt en MA og en SA, så blir litt tussete av dette blodet...

Lykke til til deg!!! Blir spennende å se/teste til helga. Ikm den 4. mai du også eller?

Skrevet

Hvordan det er med syptomene? Hva tenker du på da? Hvor tidlig de kommer?

Skrevet

Så spennende at vi er fler :) leit å høre om sa og ma..! du vet i hvertfall at du kan bli gravid!

Jeg tror jeg har ikm 4 jeg også faktisk, en dag til eller fra. (ustabil syklus)

Tenkte jeg skulle ta en test på lørdag hvis ikke tr dukker opp. er nemmelig bedt på bursdagsfest på lørdag, så vil jo vite om jeg kan drikke!

Lykke til til deg også! Kanskje vi kan følge hverandre? :)

Skrevet

ja, tenkte på om det var for tidlig for symptomer.. ?

Skrevet

Neida. Det er ikke for tidlig med syptomer om du har det. Enkelte føler de får det med engang, enkelte merker de ikke lenge før etter ikm:) Et svangerskap er helt individuelt :) Har du noen da?

Skrevet

ømme pupper, litt stikkinger innimellom i magen, kjempe trøtt, hummørsyk (begynnte å grine av mamma søker kjæreste i stad), dårlig smak i munn (vet ikke om det er noe symptom). men de skiller seg ikke veldig ut, for mange av de pleier jeg å ha mellom el og tr, bare ikke så sterkt... hehe :)

Skrevet

Ja håper vi kan hoppe inn på januarklubben...hihi.

Jeg har litt stikninger i brystene, er veldig trøtt -gjesp- og har litt humørsvingninger. Ellers ingen spesielle symptom enda. Har vært veldig frisk med de to guttene jeg har fra før, så håper jeg slipper greit unna dersom jeg er heldig en gang til...

Kjekt med samme termindato da kanskje? Vi krysser fingrene og suger til oss babystøv...

Skrevet

åååå, jeg håper så inderlig!! hihi.. jeg fikk opp 13 jan. som termindato, får du samme datoen? Så heldig du er som har to gutter fra før :)

krysser alle fingre og tær :)

Skrevet

Jepp, min termin blir også evt 13.jan. Er heldig som har mine gode gutter. Det gjør det hele litt lettere dersom jeg ikke får flere...MEN DET SATSER JEG SELVFØLGELIG PÅ AT JEG SKAL FÅ. Ble spådd gravid av 3 stk inne på spåsiden og alle spådde jente...så får vi vente å se. Spennende dager no i allefall. Guttene mine er 8 og 5 år. De som spådde meg var gullmor 1, aurora og barnigjen og de har vært veldig så treffsikre på mange andre. Men det med spå er mest for gøy. vi får vente å se...

Skrevet

Veldig spennende dager nå ja! håper du er gravid nå og at du får en jente :) hadde nok blitt koselig. jeg har bare blitt spådd en gang før, og det stemte ikke.. så jeg har liksom ikke helt troa, men gøy fo det.

Men nå er jeg stuptrøtt, så nå er det sengetid for meg :) vi får følge hverandre og oppdatere hverandre til helga! Sov godt!

Skrevet

Kor det går Isopora? Mere blod idag eller har det stoppet opp? Her har det kommet mer idag. Er så usikker jeg no...blir helt tussete altså. Men synes det er litt tidlig med mens da??? Ikke er det så sterkt som mens heller... Men jeg blør jeg altså mer idag enn igår... DRITT!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...