Gå til innhold

bade rutiner o ritualer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hur ofta bader dere ungen? vask etter varje bajsbløja?

er det vanlig att ungen blir litt tørr om man har før mye olja i vanne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bader tulla en gang i uka.... Og det er fordi hun har veldig tørr hud, og fordi vi egentlig aldri får tid ellers :) Hun blir jo skikelig "skitten", for jeg vasker henne med klut rundt halsen(pga melkesøl) og så vasker vi jo hendene hennes flere ganger om dagen.

Skrevet

Det skulle stå "hun blir jo ALDRI skikkelig skitten"...hehe

Skrevet

Vi bader vår lille prins hver kveld som en del av kveldsrutinene. Han får pupp og litt kos på fanget i 18-tida. Rundt 18:30 går vi opp på badet og gjør klart til bad. Vi bruker god tid og koser oss masse. Er ferdig med dette gjerne litt over 19. Da går vi inn på soverommet og Jr får litt kosepupp før jeg legger han i senga. Vi har badet han hver kveld fra han var 1 uke, fordi han hele veien har likt seg godt i badebaljen og at han har blitt veldig rolig av det. Vi bruker litt olje i vannet og han har ikke tørr hud.

Skrevet

Ojda hver kveld hørtes mye ut..men Det er jo opp til hver enkelt..

Jeg bader 1-2 ganger i uken, hvis hun lukter skikkelig gulp, ellers vasker jeg hals, nakke, hender og bryst med klut hver dag.

Gjør som du ønsker å føler for :)

Skrevet

Vi bader henne hver kveld, har gjort det siden hun var 3 mnd, nå er hun 10 mnd. Hun elsker å bade da, blir like ivrig hver dag :)

Vi bruker ikke såpe, kun om hun er skikkelig møkkete og det er jo ikke ofte. Oljer henne inn etterpå mens hun fremdeles er våt og så tørker henne. Har aldri hatt tørr eller sår hud.

Skrevet

vad slags olja bruker dere???

Skrevet

Vi brukte babyline sin først, men fikk en liten prøve på aco sin og syntes den var bedre.

Skrevet

1-2 ganger i uka (3 1/2 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...