Gå til innhold

Rier eller kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med tak i magen... det er tre dager til termin. De starter forsiktig og tar seg opp for så å gå ned igjen... Men er ikke veldig vonde. Jeg har ikke tatt tiden på dem og sett om de er veldig regelmessige eller hvor lenge de varer... men ca 15 min tror eg og varer kanskje 30-60 sek eller noe......

Slimproppen gikk igår ettermiddag, jeg føler meg hoven og varm i kroppen. Trøtt, men ikke sliten og har egentlig hatt litt slike tak i hele dag... er andregangs, men husker ikke helt hvordan det her var...... så hva tror dere?? burde jeg avvente eller snakke med føden enda? Tror dere jeg er like gravid i morgen??? eller tror dere det er rier og noe på gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)ej trur du he rier på gong.. likna litt på slik ej hadde det første gongen..då gjekk slimproppa med mj på fredagen og søndags natt til måndag morgon kom riene... på kvelden måndag kom ho.:)

He sjølv termin på lørdag.:)..du kan no berre ringe å sei kor du he det, so får du sikkert et godt råd.. kanhende det går litt raskare og` no sidan det er andre gongen.

Lykke til!

Skrevet

Hei

Eg har hatt det sånn i flerne uker, så det e ikkje sikkert at det e ting på gang, desverre.

Hos meg kan de (kynnere el rier) ver regelmessige i oppte et par timer, med 10 - 15 min mellomrom, før de plutselig gir seg.

Har vært på sykehuset to ganger pga dette, og har nå lert at eg vente te det e 5 min mellom før eg ringe neste gang =)

Men det kan alltids ver ein fordel å ringe føden å hørre ka de seie. De jobbe jo der for å hjelpa oss =)

Lykke te =)

Skrevet

Hei, kor det går "BitteLitenventer jente"?slimproppa mi gjekk idag:) blir ei spennande tid i møte....kanskje du he fødd no?:)

Skrevet

har nok ikke det..:o( det gav seg etter jeg sovnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...