Gå til innhold

Herregud! Programmet "Kroppsfikserte tenåringer" på TVNorge nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, vi må virkelig tenke på hva slags rollemodeller vi er for småjentene våre, helt forferdelig hvordan det har blitt!

Dattera til venninna mi har akkurat slanket seg over 20 kg (16 år) og må kanskje legges inn til "tvangsforing"...

Vi må aldri la ungene våre forstå at vi slanker oss eller er misfornøyd med kroppen vår, husk det er det vi gjør, og ikke det vi sier ungene våre tar etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SYKT!!!

den lille jenta der som sykler og teller kalorier. At foreldrene lar de få lov er jo en annen ting da

Skrevet

Også må vi huske at vi er rollemodeller for guttene våre også. Dette er ikke bare et jenteproblem og noe alle foreldre må være obs på!

Skrevet

Det er ikke lett å ha et normalt forhold til mat og slanking når en selv har kjempet hele livet mot kiloene. I mitt tilfelle vil jeg si at det er snakk om NÅR barna mine begynner å reagere, ikke om.

Jeg er klar over problemet og vil så godt som jeg klarer å styrke selvfølelsen til barna mine for å forhindre at de får samme problem som meg.

Jeg er veldig klar over at jeg er rollemodell for barna mine, men det er ikke bare å trykke på en knapp så forsvinner mine problemer som jeg har hatt i over 15 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...