Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Spørsmålene er enkle, og jeg ber om at de besvares med ja eller nei 1 Har mannen din vært i militæret? 2 Rydder mannen din uten at du ber ham om det?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 1. ja, han har vært yrkesmillitær, dvs hatt det som jobb og vært der i ti år. 2. han er tuuuusen ganger mere ryddig enn meg. Vi snakkes tellekanter og å flytte på alt når gulvet på stua skal vaskes. (så her i hus vasker ikke jeg) ....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Eksen jobbet i forsvaret i mange år, og han er et stort rotehode på alle områder. Tror ikke det er noen sammenheng.
Northernlights Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Han har 17 år i militæret og er oberst, men nei; ikke mye ryddigere enn meg. Vi er like rotete begge to.... Men han er hundre ganger bedre til å ta et skippertak enn det jeg er,og da er det orden i sysakene på mannen.
Grateful mom Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 1. Nei 2. Ja Ja det er faktisk sant!!! Verdens flinkeste er han Flere tellekanter der enn her for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå