håp_84 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 nå trur eg at eg har fått mensen igjen etter sa 28 mars...men det som kjem ut(sorry detaljer)er brunt og treng egentlig ikkje mer enn truse innlegg..kossen var deres mens etter sa?
ikø29 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hei :-) Jeg blødde i over to uker etter sa. Deretter var det et lite opphold for så å få mensen. Den var litt anderledes enn vanlig form av at jeg blødde mye mer enn vanlig. Legene sa jeg kom til å merke når jeg fikk mensen noe som stemte. Det kan ta 6-8 uker før kroppen er i gang igjen. Kanskje det er "rester" av noe slag?! Det var mye rart som skjedde med kroppen min rett etterpå.... Lykke til videre :-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Her er første mens etter SA ganske så mye kraftigere enn normalt. Men begynner å avta litt nå heldigvis. Satser på at kroppen er fit-for-fight igjen nå, så da er det bare å stå på!
bomsa Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Min 1. mens etter sa var og utrolig kraftig. Kan ikke huske å ha hatt slik mens siden tenårene..:-S Men den varte ikke lengre enn normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå