Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Var på besøk hos foreldrene mine ei helg. Skapsnoket hele tiden, og pappa lurte på om jeg gjorde det samme hjemme til oss, for magen trengte faktisk å hvile også sa han. Men jeg klarer det ikke.. Please si det er flere som har det slik. En stund var jeg veldig sunn. Skapsnoket rosiner, svisker og valnøtter. Ritz kjeks med smør. Vet ikke hvor sunt der er men. Det går i saltsug og søtsug om en annen. Men nå har jeg spist et par remser med kokesjokolade hver dag, og i dag spiste jeg tre slike små troika, porsjonspakninger. Kanskje det ikke er så mye egentlig eller er det ILLE? Er flink til å spise skikkelig frokost, lunsj og middag, og litt kvelds, frukt og grønt men ikke fem om dagen. Drikker mye vann gjør jeg og. Lurer på om det kanskje mest er uvanen at jeg må småspise hele tiden. Synes tida går så sakte til termin nå. Spiser for å ha noe å gjøre mens jeg venter. Fem uker igjen. Er mest bekymra for denne sjokoladespisinga. Kan ungen få diabetes inni magen min? Går ofte til kontroll nå. Har hatt sukker i urinen en gang. Men sjekket det på nytt. Da var det bra, og siden det har jeg ikke hatt sukker i urinen. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre istedenfor å småspise. Er ikke noe redd for å legge på meg. Jeg har ikke lagt så mye på meg. Men det er vel neppe bra med så mye sjokolade likevel? Er redd for at ungen skal få sukkersjokk.
Kelly mams Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det er vel aldri godt for noen å spise mye snop hehe men jeg kan være sånn selv.. et godt tips er at hvis det er noe spesiell frukt du er gla i, sørg for å ha det hjemme HELE tiden, jeg har i løpet av helgen spist to honningmeloner og 8-10 epler elsker frukt.. spiser alt jeg kan av frukt og grønsaker... Jeg har egentlig ikke så mye annet smart å si, men kanskje du ikke har prøvd dette enda lykke til da, ikke lenge igjen
-kate Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Synes ikke du spiser så skrekkelig mye snop....Kanskje fordi jeg spiser MINST like mye selv?? He-he!! Ha ingen gode råd, da skulle jeg brukt dem selv - om jeg hadde greidd det. Min løsning for å dempe den til tider dårlige samvittigheten er å trimme, går en skogsvei på rundt 2 km med opp mot 30% stigning - det hjelper mot kiloene og så føler jeg meg litt sunn, også!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 jeg kan relativt ofte spise en stor sjokoladeplate for dagen så jeg synst IKKE du spiser mye snop da men...jeg har alltid vært en sinnsyk søt freak og klarer ikke og holde meg unna selv om jeg er gravid..nå er jeg halvt sykemeldt og og har mer tid til å kjenne på søthungeren..:/. Prøver og få i meg en del sunne ting også da så satser på d går bra jeg;)
trebarnsmamma84 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Har det akkurat som deg...men trur kanskje at eg ete litt meir enn deg..hihi....men for min del går det mest i cola....men er og flink til å ta meg sammen og drikke ein del vatn.... prøver å kompanserer med å gå ein del tur,vere aktiv sammen med ungane osv,,,, eg og går og snoker i skap hjå bade mamma og pappa og hjå svigers... men det er jammen godt å høyre at andre har det slik og...!! men som sagt over her,finn ei frukt eller grønnsak du likar,og ha det i hus...eg har fått heilt dilla på kiwi....et opp til fleire om dagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå