Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Vi hoppa over det vi og ble enige om å gifte oss rett og slett:p
Twins i magen <3 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hehe... det var heller uromantisk, men. Jeg prøvde å få kjæresten min til å gå med på å ikke bruke store pengesummer på bursdagsgavene vi ga til hverandre i fjor. Så sa han (mens han tilfeldigvis sto på kne, faktisk!) "og jeg som hadde tenkt å kjøpe ringer og fri!!". Hehe, så da ble det brukt litt mer penger likevel,da..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Min kjære gjenskapte første skikkelige daten vår som bursdagsgave til meg. Han lagde samme maten som den gangen, samme vinen, samme filmen, samme gin tonicen til kveldskos ... også gikk han ned på knær og fridde omtrent der han forrige gang fortalte meg hvor glad han var blitt i meg ;-) Synes han er søt, jeg :-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi sku ha dåpsfesten og konf til søs samtidig. Da sa pappa: da kan dere vel gifte dere også ettersom alle kommer (familie over hele landet). Som sagt så gjort. Vi giftet oss hos sorenskrivern to dager før festen.
Monajenten Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Å herregud, tingeling, så romantisk!! Jeg tror jeg hadde dævva!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Vi ble bare enige:) men veldig fint det da. Å være enige om noe slikt:D
silhah og emilie Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 min eks fridde slik til meg: vi var på et kjøpesenter der han drar meg inn til gullsmeden og sier: "velg en ring nå da" ikke hadde jeg mast om det heller...syntes det var litt uromantisk jeg da hvis min kjære frir en dag (noe som jeg føler han kommer til å gjøre etterhvert..når vi har penger nok) så tror jeg det vil bli hakket mer romantisk
Hva skjer'a?♂ Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Mannen fridde på en restaurant i Paris, min yndlingsby som jeg bodde i lenge da jeg var yngre:) Ned på kne og det hele:) Mini ble til i Paris også, to år senere (men ikke på en restaurant da)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Hehe ... det trodde jeg også et øyeblikk monajenten, men holdt meg til å tute og tute og tute ... også tute litt til ;-)
FuriLaks Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Ååå, Tingeling, det var romantisk! Det var ganske så romantisk her også, vi feiret nyttårsaften bare oss to, spiste en romantisk og supergod middag med 3 retter:) Jeg ante virkelig ingenting, vi sto i vinduet og så på rakettene og skålte med sjampis da kl var tolv da han plutselig satt seg ned foran vinduet. "Ser du ikke rakettene ordentlig", kom det fra meg! Hehe. "Vil du gjøre meg til verdens lykkeligste mann?" kom det fra han:)
brooklyn Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 på rom D på storken, mens lillemann på 8 timer lå og sov ved siden av meg. han ble født litt før tiden, så min kjære måtte nedom sentrum og hente ringen som var bestilt-det var godt planlagt- så gikk han ned på kne og fridde, og spurte om mini og jeg ville gifte oss med han. TRor jeg. Husker ikke så mye av det og det gjør ikke han heller, for den saks skyld...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 kjæresten min ropte meg ut på terrassen 2 mai i fjor, på kvelden. Jeg satt dypt begravet i bacheloroppgaven min - og ble egentlig litt småirritert da. Jeg kom ut, han gikk ned på kne - og fridde:o) Det ble ikke noe mer jobbing med oppgaven den kvelden for å si det sånn;o) Da var det å vise ringen til jentene som også ble kjempeglade og¨ sende mld og ta imot tlf fra venner og familie. *sukk* rart å tenke på at det snart er 1 år siden. Har jammen gått fort! Vi giftet oss forr i sept, 3 mnd etter frieriet
mamma&urokråka Skrevet 28. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. april 2008 ingen som har fridd selv da...?
Galskapens overhode Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Jeg fridde til sambo.. Samme dag hadde jeg kommet hjem fra sykehuset etter å ha blitt operert for svangerskap utenfor livmor.. Vi hadde snakket om forlovelse et par ganger.. men akkurat der og da.. mens vesla så på barnetv og jeg satt svak og sammenkrøllet i armkroken hans tenke jeg: Akkurat slik vil jeg ha det.. Så snudde jeg hodet og møtte de nydelige grønne øynene hans og spurte ham om han ville gifte seg med meg.. -På ordentlig?, spurte han.. Nå står bryllupet om ca 3 mndr.. Vært sammen i bare 1 år og 9 mndr.. Har ett felles barn på 3 mndr.. AKKURAT SLIK VIL JEG HA DET
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå