Gå til innhold

Når kommer mensen tilbake etter fullamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fullammet i 7 måneder, men trappet ned til å amme bare morgen og kveld nå, snuppa er 9 måneder snart. Og nå har jeg begynt å vente på at mensen skal komme igjen, har nemlig lyst til å få en til snart vi :)

Dere som ammer/har ammet, hvor lenge gikk det før dere fikk mensen? Hva er innenfor normalen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok veldig. Jeg fikk memsen igjen etter 13 mnd etter første mann. De siste 3 mnd ammet jeg 3 ganger til dagen men da jeg begynte med 2 ganger til dagen kom mensen ganske fort.

Skrevet

lillegutt her er 4,5 mnd no og jeg fullammer, men i går fikk jeg mensen tilbake :-( Etter førstemann gikk det nærmere ett år før jeg fikk mensen tilbake, så jeg hadde håpet det ville drøye litt denne gangen også, men det gjorde den ikke.

Skrevet

jeg fullammer og fikk mensen tilbake 5 uker etter fødsel!!har vært regelmessig etter det gså!!!

Skrevet

Jeg fullammet også til nærmere 7 mnd. Fikk tilbake mensen da jeg kuttet ut amming om natten, ca ved 8,5 mnd.

Skrevet

Min kom idag han er 9mnd. Fullammet til 7 og slutte med natt pupp når han var 8,5mnd. Hadde håpet den skulle drøye lengere, er mitt 3.barn og skal ikke ha flere.

Skrevet

Jeg fikk den i går faktisk, fødte 12.oktober, trengte ikke kommet nå for min del............

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 12 uker etter fødsel. Jeg fullammet da. Også om natta,

Skrevet

Jeg ammer kun dagtid og har ikke fått mensen enda. MInsten er 6,5 mnd og vi startet med grøt da han var 5 mnd. Med storesøster så fikk jeg mensen en måned etter at jeg ammet aller siste gang. Så for noen hjelper det kun å avslutte helt. Men det vet man ikke før etter man har fått mensen...

Skrevet

Ni måneder. Fullammet i seks mndr, men fortsatte en god stund med nattpupp....

Skrevet

7 uker etter fødsel her. Og jeg fullammer! Varierer veldig fra person til person dette her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...