Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Han spurte etter kjeks ca 19.15.. Jeg sa at nei , men du kan få brødskive.. Jeg laget til han og var på vei bort til han med den..Da hadde han allerede sovnet i stolen sittende.. hehe.. Tok han med opp på badet og skiftet på han.., han så total sløv ut mens jeg skiftet.. Helt merkelig for han pleier vi og slite noe vilt med og legge hvis vi legger han før 20.30.. Kanskje tøff dag i barnehagen i dag.. ;o Når er det vanlig at 2.5 åring legger seg ?? Og hvor lenge sover de da på morgenen?? Sover de da på dagen?? Har blitt helt feil rytme her de siste mnd siden han har vært syk.., men nå er han jo på bedringens vei.. =)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har en som blir 3år i juli. Han legger seg rundt 18.30hele uka igjennom. Han vekkes kl 6 på mårran for klargjøring til bhg, Mens i helgene sover han til rundt kl 9. Hender seg han sniker seg til å sove en dupp i 16-tiden da vi kjører hjem fra bhg (bruker ca 30min å kjøre)
alvis Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg har en som blir 3 år i juni. Han sover av og til på dagtid. Hvis han sover på dagtid sovner han kanskje ved 20:30 tiden (men vi legger han kl 19:30). Hvis han ikke har sovet på dagtid legger vi ham kl 19:15 og han sovner med en gang. Han våkner mellom 06:30 og 07:00 uansett hvilken tid han har sovnet.
kisso Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Når min gutt var 2.5 år måtte han alltid legge seg 7, da var han så trøtt husker jeg. Han sov ca en time på dagtid i barnehagen, også måtte jeg vekke han ca 0730 når han skulle i barnehagen, barnehagehverdagen varte ca 0830 til 1500 og vi sleit veldig med å klare holde han våken fram til leggetid. De blir slitne av barnehagen altså, skjer noe hele tida.. Men når det er sagt er gutten min nå 6år og han elsker å sove han legger seg nå kl 2000 og må vekkes for skole 0730. I helgene er han våken 21-22 og sover da gjerne til 1000, herlig er det.. Men nå har jeg jo ei tulle på 8mndr som gjerne vil stå opp kl 0600 men klarer å drøye det til 0630, hun legger seg 1900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå