Gå til innhold

NOEN SOM ER HEIMMEVÆRENDE HER??? (BERGEN)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen andre her som går heime med barn,og ønsker seg trillevenn,treff osv i samme situasjon.

Eg,er heimeværende jente på 28 med en sønn på 14 mnd og ønsker å treffe andre,for dagene kan bli lit lange av og til ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg er heimeverande.. Bur ikkje heilt i Bergen, men like nord for Bergen. Har tilgang på bil. Eg e snart 28 år, og har ei datter på 19mnd....

Skrevet

Jeg er hjemmeværende men desverre ingen bil,serfikat å kan ikke gå utenom Åsane ennå,men du bor kansje ett annet sted?

Skrevet

Er du HI? Eg bur 15min kjøretid fra Åsane...

Skrevet

Jeg er ikke hjemmeværende, men i perm enda.=) Og håååper jeg kan bli hjemme etter permen...Men jeg elsker å gå på treff, men det har vært veeeldig lite i det siste!

Bor i åsane, er 24 og har en jente på 8mnd=)

(trykket meg engentlig bare inn på feil side)

Skrevet

Jeg er hjemme med småen side vi ikke har fått barnehageplass. Bor i Bergen sentrum, er 27 år og sønnen min er 17 mnd :)

Skrevet

Eg anbefaler åpen barnehage eg:) Da får barna leke med andre barn og koser seg mens mammaene drikker kaffe og sladrer;) Hehe...både eg og snuppa koser oss. Ellers så finnes det jo masse babytreff rundt omkring.

(Bor forresten i bergen sentrum vi også. Eg er 22 og snuppa er 13 mnd)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten åpen barnehage jeg, er helt genialt :=) For voksne og ikke minst barna .

Skrevet

Hei!

til alle som har svart her,det er eg som har lagt inn den teksten her og eg bor på Landås.

Eg,skulle ikkje være anonym men eg trykka lit feil når eg la det inn,det har vore korselig å treffe andre og.

Hvor går dere i åpen bhg da? :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...