Snupi27 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 jeg bare lurer på når man egentlig slutter med strømpebukse ? jeg så på været på nrk og i oslo skulle det bli 18 grader og sol i morgen. jenta mi er 9 mnd
Line-80 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kommer jo ann på hva hun ellers har på. Når min lille på 3 mnd ligger i vogna med vognpose, har jeg bare bukse på og ikke strømpebukse. Har faktisk brukt strømpebukse veldig lite på han.
Snupi27 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 når det er såpass varmt som 18 grader har hun på strømpebukse og bukse og ikke noe dyne eller teppe over seg når vi er ute. et tynt teppe når hun skal sove. hun sitter på saueskinnet
Nusse_83 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 jeg bruker strømpebukse hele tiden( synes det er litt upraktisk når bukse og sokker sklir fra hverandre slik at hun blir kald på beina) Men jeg tar heller av henne buksen og lar henne krype rundt i strømpebuksa. Ute bruker jeg nå både strømpebukse og bukse i vogna. Hun sitter/ ligger på et ullteppe og så har jeg dyne oppå henne, og vindtrekk. Så plukker jeg bare vekk trekk og dyne alt etter hvor varmt der er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå