Gå til innhold

Er det noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har blitt satt igang i uke 37+0 og som kunne tenke seg å dele erfaringer med meg?

Fremgangsmåte og hvor velykket det vil bli i uke 37+0........

Setter veldig veldig stor pris på svar....gjerne også hvilket sykehus dere var på......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet desverre ikke, ble satt igang i uke 37+5 da, men da tok de vannet fordi jeg hadde åpning.

Ellers vil det vel være aktuelt med modnings piller eller drypp? Noen prøver også akupunktur.

En annen måte er at legen stikker hånden inn og "åpner" livmorhalsen med fingrene sine. Dette har jeg hørt er ubehagelig, men vet ikke hvor normalt det er..

Kanskje du burde endre overskriften din slik at de som har opplevd det kan se hva tråden din handler om;)

Skrevet

Nå var jeg lenger på vei enn deg da, ble satt igang da jeg var 39+0. Men jeg var absolutt ikke moden.

Fikk modningspiller, 3 på tirsdag og 3 på onsdag. Onsdagskveld kom legen inn å sjekket åpningen, og sa da at jeg fremdeles var like umoden som jeg hadde vært før første pille på tirsdagen. Og videre at hvis vannet ikke gikk av seg selv, eller de ikke greide ta det neste morgen, ville det bli ks i 12 tiden.

Vannet gikk heldigvis ( syns jeg) i 6-7 tiden neste morgen, men jeg fikk ikke rier, så måtte få drypp.....

Gutten var ute 5 på 5:)

Vet egentlig ikke hva du lurte på da, men svarte forde:)

Skrevet

Takker for svar ;o)

Dytter litt, kanskje det er flere som vil dele erfaringer?

Hvor lang tid det hele tok......fra første tiltak til barnet var ute?

Skrevet

Ble satt i gjang i uke 37 + 5 med begge barna mine.

Første fødsel var jeg ikke moden, fikk jeg modningspiller i to dager (tre ganger dagen om jeg ikke husker feil) I fire tiden dag to begynnte riene og de tok vannet. Fødselen varte i 12 t. Hadde en del komplikasjoner og han ble til slutt tatt med kopp.

Fødsel nr to. fikk jeg to modningspiller. Jeg var litt moden. Riene startet og vannet gikk av seg selv. Fødselen tok 3 timer fra første ri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...