Gå til innhold

ja så hvem er vi da???

♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 82 modell,gravid med nr 2.. har ei jente på 12 mnd fra før av. er i fra mo i rana. foreløbig termin 3.januar 09 :)

heeei!! (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-76 modell her. har gutt på 9 fra før. er fra ofoten i nordre nordland. foreløpig termin 14.desember -08

Skrevet

Hallo i luken=)

80-modell her, fra trondheim, gutt på 4 ifra før. Har foreløpig termin 6/1-2009 (endeliiiiig, etter 2 års prøving-hurra!!)

Skrevet

hei hei hei;)

jamen det var jo ikke verst at vi var 3 stykker her inne!! :D

hehe.. var nok ikke like lite liv her inne på 1.trimester for 1,5 år siden nei...

Skrevet

Jeg er også 82-modell, gravid med nr 2. Har en gutt på 8 måneder fra før, så her blir det to tette!

Er fra Ottestad, utenfor Hamar. Usikker på termin, da graviditeten er langt fra planlagt, men tror det blir i midten av desember. Skal på UL 6. mai for å undersøke det :)

Skrevet

er 85 mod garvid med ner 2 jeg oxo..har en gutt på 11mnd fra før av:)blir 2 tette her oxo gitt..men veldig ønsket!har termin 29/30nov..går sikkert over i desember:P

Skrevet

80 modell, men er pent brukt, høy km stand, men pen i lakken.. mini er 1 år og 3 månder, og jeg har termin i slutten av nov.. teite kjærring på ul.. som ikke ville gi meg en dato... hmm..

Skrevet

87- mod her. Bor i Bergen. Venter min første rundt 15 november.

Skrevet

76-mod. fra Hønefoss. Har en gutt på 11 mnd. Mistet i MA i mars, gravid på ny; 5 uker. Termin 1. januar 2009.

Skrevet

Heihei.

Jeg heter Hege, har tre gutter på 4, 8 og 12 år. Venter mitt 4 barn 3 desember. Krysser fingrer for at alt går bra denne gangen.

Jeg er fra Fredrikstad og er 29 år!

Skrevet

Jeg Har en jente på 4år og en liten gutt på snart 3 :)

er selv født i 85 :D

Termin er satt ca til 16desember!

Skrevet

Hei:o)

Jeg er 76 modell, gravid med nr 3. Har to jenter på 4 og 3 år fra før. Den lille spiren i magen var ikke planlagt, men veldig velkommen allikevel.

Er fra Vestfold, og har termin 29. november.

Skrevet

Hei;-)

Jeg er 83 modell fra Drammen. Gravid for første gang. Termin 13. des, litt senere enn først antatt!

Skrevet

85-modell, fra Kragerø, som venter mitt andre barn. Har en gutt som straks fyller 2 år.

Har termin 2. desember.

Skrevet

Hei!

80-modell, bor i Bergen, overraskende gravid for første gang, men hoppende glad! Aner ikke når jeg har termin ennå, skal til legen om en uke, men tipper desember en gang :)

Skrevet

78-modell, gravid med nr 2, termin 29 des. østfold :)

Skrevet

Heisann!! Jeg er da en 84 modell med en jente på 4 år fra før. Venter en baby ca. 21 desember! =D Er fra Bergen.. =)

Skrevet

72-modell med gojente på 10 mnd venter nr 2 i slutten av november.

Skrevet

74-modell med jente på 19 mnd. Akkurat testet positivt og venter helt i begynnelsen av januar. Lillehammer

Skrevet

76 modell som er gravid med nr 3. Har ei jente på 6 og en gutt på 3 fra før av. Er så fersk at jeg ikke har begynt å tenke på termin enda:)

Skrevet

84 modell gravid med nr 2. Har ei jente på snart 3 år :) Termin 30 desember, Sør trøndelag!

Skrevet

85 modell fra Larvik, gravid med nr 1. Ikke planlagt men like velkommen! :-) Termin ca 18 desember.

Skrevet

76-modell fra Trondheimsområdet. Gravid med nr 4 etter 1 1/2 års prøving og 2 MA. Termin 22.november.

Skrevet

Hei:)

jeg er 85-modell fra vest-agder, gravid for første gang. var ikke planlagt, men vi er utrolig glade, og spira er mer enn velkommen:) termin 22.nov.

Skrevet

Jeg er 70-modell bosatt i Bærum. Venter nummer tre i desember!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...