Gå til innhold

hvordan gå frem til samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt meg nå.. jeg og ungene har det best alene, blir jævlig hardt på begynnelsen men med riktig holdning og rutiner så tror jeg at vi skal greie oss..

jeg vil ha han ut herfra så fort og så "smertefritt" som mulig.. håper på svar..

mange tanker raserer rundt i hodet mitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjøre det slutt, be han flytte. Og så bestille time på familievernkontoret for å få meklingsattesten. Du kan da sende inn søknader til NAV om det du skal ha "ekstra" som enslig mor.

Det er ganske uoversiktlig midt oppi det, men det vil gå seg til:)

Skrevet

vi har gjort det slutt før..(2 ganger!) ene gangen da største var 8 mnd gammel og jeg flyttet på andre siden av landet fra han. (tror han tok hintet,angret på at han oppførte seg som en komplett idiot og flyttet hit etter oss) så jeg vet hva jeg skal søke på.. men å gjøre det slutt etter 1 år med forlovelse er ikke bare bare.. ringen symboliserer liksom en ting men nå har ting gått for langt .. jeg orker ikke mere...... respekt i huset finnes ikke i det hele tatt.. sitter bare å gråter , føler meg fæl og ekkel. føler meg ikke elsket i det hele tatt .. savner at han holder rundt meg og faktisk viser at han bryr seg. Nå er det bare irritasjonsmomenter deluks. kommentarer som virkelig sårer .. nå triller tårene her.....kommer til å se på ringen og kjenne at hjertet blir knust enda mere......

Skrevet

Uff... da er det om og gjøre å klare å holde fokus på hva du ønsker ut av livet. Hvordan vil du ha det fremover? Hvordan kan du skape en bedre hverdag for deg og dine barn?

Fæl og ekkel er du nok ikke:) Opp med hodet, og lag hverdagen bedre for deg og dine barn;)

Jeg forstår ønsket om at ting skulle vært annerledes, men tror du dette endrer seg til det bedre om dere fortsetter? Det vil ikke bli annerledes om dere gifter dere heller.... Tror ofte at vi kvinner håper og ønsker at ting skal bli bra og godt, og venter og venter.... men ofte bør vi nok bare kaste inn håndkleet, og si at nok er nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...