Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jenta mi har hatt noen dager smålig med feber, og skiftende mage... dette gikk da over.. nå igår kom feberen tilbake, skikkelig! Merka at almenntilstanden ble noe heeeelt annet... glovarm var hun! og slapp.. sutrete... oppkast... ja... Slik er det i dag også.. fikk målt feberen i dag, 40 var den da... ga henne en stikkpille rund 18.00 tiden.. målte igjen nå, fordi hun er forsatt veldig varm, og den var nå 39.. Er dette alt feberen skal gå ned? Hun virker kvikkere nå alså.. det gjør hun alltid med paracet.. men virkningen går jo så fort over.... 2-3 timer maks varer dem jo.. kansje det som er normalt også? Har ringt legevakt og forklart situasjon.. men på henne så virker det jo bare som om jeg skulle drøye og se... For hun drikker greit nok, og jeg får i henne litt mat... Og hun reagerer jo på ting.. men er fryyyktelig slapp og utilpass når hun ikke har fått paracet... Har jo også som sagt hatt oppkast....
trillemamma Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Du kjenner din egen unge best, bedre enn de på legevakten, så hvis du vil ha en lege til å se på henne, da er det bare å møte opp. Jeg derimot, etter å ha vært x antall ganger på legevakten med en unge som har hatt feber i nærmere en uke, slapper litt mer av, men det er fordi jeg vet at feberen sitter ufattelig lenge i den lille kroppen. Og ja, det er helt normalt at feberen ikke forsvinner helt med Paracet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Mener de sier at det skal gå ned 1 grad på 30 min når man gir paracet..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 okei.. ja jeg får se.. det enkleste hadde jo vært å venta til imorgen.. men så er det jo jeg som bekymrer meg litt da... "tenk om" liksom.... og det er jo som jeg faktisk pleier å si til andre.. bedre å sjekke en gang for mye.. uff vet ikke jeg..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Du kjenner jo jenta de best.. Jeg har ikke pleid og ta med mini til legen selvom han har hatt noe forandret almenntilstand.., min erfaring er at de ikke gjør stort allikevel + at jeg vet at mini blir slapp og utilpass så fort han kommer over 39 i feber.. Han hadde nesten 42 i feber for en god stund siden.., og da dro vi på legevakten.. Men da hadde vi prøvd med paracet og feberen gikk ned til 41 ca og han lå og var på nippet til feberkramper hele tiden stakar.. Lå og skalv ved siden av oss hele natten.. Tilogmed da gjorde ikke legen noe.. Men det er vanskelig for meg og si som aldri har møtt datteren din og vet hvordan hun reagerer på feber. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå