Gå til innhold

Fluor tabletter...

Har ei tulle med øyne blå <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier jeg ikke bør gi og apoteket sier jeg kan gi,men være forsiktig hvis det er mye fluor i vannet. Det er det visst her. Gir dere fluor tbl? er jo fra 6 mnd og oppover... blir liksom ikke helt klok jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir fluor til dattera vår.. Farfaren hennes er tannlege og har sagt vi bør gjøre det. Jeg spurte også om det på helsestasjonen. Helsesøster sa at det egentlig ikke er vits hvis vi pusser tenna hennes hver dag. Men hvis vi har vanskelig for å pussa tenna hennes så kan det være greit å gi fluor. Emilie vrir seg alle veier når vi pusser tenna hennes, så vi syns det er greit å gi fluor i tillegg :-)

Skrevet

Men hvordan får dere en så liten til å suge/ha tabletten i munnen en stund? Vår lille ville ha svelget den rett ned, og da er det vel ikke noe poeng?

Skrevet

Jeg knuser den og tar i grøten hennes.

Skrevet

Begge våre (snart 4 år og 2 år), får en (mildeste typen), som belønning etter tannpussen på kvelden - stor stas!!

Skrevet

Mulig jeg tar helt feil, men når man gir fluor til så små som 6 mnd. så finns det vel noen som bruser... tror lillesøstren min fikk slike.

Min elste på 4 får hver dag, men ikke han på 1

Skrevet

de brusetablettene finnes visst ikke lenger... såvidt jeg har hørt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...