Muppen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei! Jag ønskar att ge min beste ven en gave. Hennes son er nu 4 uker. Men vad er den ultimate gaven? De har sikkert fått massa klær...tenkte kansje ett tummy tub. Vad hade dere ønsket er om ni fikk velge?
Mummimamma;-) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Noe som han kan bruke når han blir større, som sovepose, ullpledd e.l. Eller en liten sparkebil.
Grateful mom Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ulltøy, f.eks bodyer og sånn av god kvalitet.Det ville jeg satt stor pris på! Evt noe hjemmestrikket? Du kan også gå på en butikk som selger slike ergonomiske leker til barn f.eks. Sikkert mye dill, men litt gøy å gi vekk. Men det meste kan vel byttes uansett?
M*A*S*H* Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg ønsket meg ullbodyer og bukser! Eller TummyTub. Begge deler er gode idéer.
Maaaamy. Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Spørs litt hvor mye du har tenkt å gi for..... Vi fikk en sånn baby bok av et vennepar av oss. Slik som en kan skrive om vekt, lengde, tenner, ord , første bursdag osv osv. Den er veldig kjekk synes jeg, og vi ble veldig glad for den. Hadde fått så mye klær at det var koselig med noe annet. Ellers husker kjøpte vi en gang en gynge"bamse" i dåpsgave til et barn, og det fikk vi veldig mye skryt av siden det var noe som ville vare og som en ikke fikk mange av.
Nattinatta Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Kan jeg spørre hva en gyngebamse er? Kanskje dumt å spørre.... :/ Er det en slags gyngehest?
Kulå Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 tallerk, kopp, skål med fint motiv... Evt bestikk i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå