Gå til innhold

Endelig kom han, 16 dager på overtid:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi måtte ha litt hjelp til å settes i gang, men etter en natt med ballongkateter og halv modningspille, var vi i gang:o)

Så etter å ha ventet 16 lange dager på den lille prinsen vår, kom han og endelig hadde jeg han i armene mine - en ubeskrivelig følelse!!!

Syns det er helt fantastisk å ha nå to små barn, det er er helt annen følelse å få nr to, for nå har jeg jo liksom litt kontroll på det med å stelle en baby, så jeg har nytt to dager på barsel hvor jeg kunne kosentrere meg om å få til amming, og bare nyte gutten min:o)

Nå er vi hjemme og storesøster på to år syns det var godt å få hjem mamma'n sin... er ikke helt sikkker på hva hun tenker om denna lille karen, men det ser lovende ut! ;o)

Lykke til alle sammen, nyt graviditeten, det ER virkelig verdt det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Kan tenke meg det var deilig å endelig få det gjort etter å ha ventet så lenge :)

Skrevet

Gratulerer!! Så utrolig deilig å være ferdig! Er selv to dager over termin og gikk 14 dager over sist, så den frustrasjonen kjenner jeg godt :-)

Skrevet

Gratulere så masse!!!! Kor fødte du henne? Kor stor va babyen?

Eg e sjøl 8 dager øve nå, og holde på å springa på veggen =) Dette e min fysste så eg har ingen andre småtroll å henga fingrane i =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...