Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Eksen min har fått seg ny dame. Og for å si det pent, er han ikke akkurat snill i et forhold. Og jeg syns det er så utrolig vanskelig... Jeg kjenner ikke henne noe godt, men vet hvem hun er. Og jeg syns så synd på henne hvis hun skal gå gjennom det samme som jeg gikk gjennom i de 2 årene... det frister nesten å si ifra til henne hvordan hun er, men det er vel egentlig ikke noe jeg skal legge meg opp i heller. Og hadde jeg gjort det hadde jeg uansett ligget tynt an. Har ikke hørt noe fra ham på evigheter nå, siden før han ble innlagt. Er så glad for at han endelig er ute av livet mitt på skikkelig, og at jeg nå VET at han ikke kommer til å ta mer kontakt (han har flyttet langt bort). Men jeg syns så synd på denne dama... Uff, vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget her egentlig, men jeg måtte bare få det ut. Dumt å gå rundt og bekymre seg for andre på den måten=(
trillemamma Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hvis dette er alvorlig, vold, psykisk trakasering etc. kan det jo være en ide å snakke litt med henne, så hun i det minste vet hva hun går til. Bare sørg for at hun vet at du ikke sier dette pga. sjalusi. :-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ja, det er i den retningen der ja. Men så må jeg liksom tenke litt på meg selv også... Jeg er ganske åpen om hva som skjedde i det forholdet egentlig, føler ikke jeg skal skamme meg over det. Men er forsiktig med å si ting til felles bekjente, fordi jeg ikke ønsker at han skal få høre for mye (han er selv også til en viss grad åpen om det nå iflg felles bekjente, ihvertfall etter at han fikk behandling). Men jeg er redd for at hvis jeg sier noe til henne så går han tilbake i "gamle spor" og klikker vinkel på meg. for hun kommer jo sikkert til å konfrontere ham med det. og da er jeg redd han skal komme etter meg igjen...
Sjokoladekaka Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Veit ikkje kor alvorlig det du vil seie til ho er, men eg kjenner tanken. Eg hadde lyst å advare nye til X'en. Men lot det være, ho har nok funne det ut, og er der endå. Så ho få slite med det, om ho vil..... Det hadde nok ikkje hjelpt å sei noke heller, ho var vel blenda.... og hadde vel berre sett på det som sjalusi frå mi side.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker at siden det er såpass alvorlig som det er så burde jo hun få vite det. Gud som jeg håper noen andre forteller henne det, så hun ikke går inn i et forhold med ham. Kan godt være han har forandret seg, men man vet jo aldri... og jeg unner ingen å være der...
trillemamma Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Du kan jo også gjøre det på en litt annen måte. Hvis han har fått behandling og tydelig har gått inn for å skjerpe seg. La henne få vite at hun kan ringe til deg hvis hun ikke har det bra, så kan du fortelle din historie. Jeg forstår at du er redd, det hadde nok jeg også vært, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å si noe av den grunn.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det er nesten så det frister å sende et anonymt brev, men han vil jo forstå at det er meg uansett... Jeg kommer ihvertfall til å følge godt med på det jeg får høre om dette forholdet, og hvis jeg ser antydning til noe vold der så kommer jeg til å kontakte henne. Jeg tror jeg skal gi ham en sjangs, han har fått behandling og går på medisiner etter det jeg har hørt (har bekjente som "oppdaterer" meg litt på ham...). Så det kan jo være han faktisk er blitt en annen person...
Gjest Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 høres jo ganske alvorligt ut då. eneste du kan gjøre er å håpe på at han har forandret seg.
Turtelduen Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Tror nok ikke hun vil høre på deg uansett... Hadde han vært voldlig mot deg vill jeg ikke tort, tenk hva han kan finne på å gjøre når han finner ut at du har snakket med henne...
Gjest Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 La ham få styre sitt liv. Og hun få erfare egne feil... Det er aller best. Hilsen hun med en eks som minst er like ille som din. (men som veit han har forandra seg!)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Ja det er det jeg også tenker. er bare glad han har lagt meg bak seg, flytta til andre siden av landet og ikke kontakter meg lenger. (utenom bursdagsmelding faktisk) Jeg får følge godt med, hun hadde vel ikke trodd meg uansett... Jeg vet ihvertfall at jeg er sikker, kommer han på denne kanten av landet får jeg høre om det før han setter seg på flyet=)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Ja det er nok det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå