Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Ville dere latt x-svigerforeldrene deres hatt med seg et barn på 7 mnd, som de ikke har sett på 1 mnd, og da bare noen få timer, i 3 timer? Det forlanger x-svigers her, men jeg syns det er helt urimelig. De bor i en annen by en oss, og nå skal vi til deres hjemby noen dager. De har hatt full mulighet til å besøke oss her vi bor, men aldri gjort det. Bf nekter å skrive under på samværsavtale (vi har vært på mekling, tilbød ham 2 timer, 3 dager i uka, noe han syns var for lite, men nå har han ikke giddet å besøke henne i det hele tatt på over en mnd, da jeg dro til hans hjemsted med barnet, for at han skulle se henne). Har ikke hjerte til å la henne være med noen hun ikke kjenner, på ukjent sted (at de har vært direkte ufine med meg siden jeg forlot bf, er en annen historie).
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Besteforeldre har ingen rettighetar:) Du kan slappe av:) Det er faren som skal stille opp. besteforeldrene må ta til takke med dine tilbud, dei kan ikkje komme med krav. Du skal ikkje sende ungen med berre fordi dei vil. Du skal tenke på korleis det vil vere for barnet, og ta hensyn deretter. Hadde dei vore "lure" så hadde dei besøkt deg jamt, slik at dei kjente ungen godt. Då hadde det vore noko anna. Her har minsta ikkje kontakt med bf, men vi har jamt besøk av farmor. Ho har vett til å halde seg heilt utanfor alle konfliktar eg og bf har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå