Gå til innhold

H&M babyklær

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på disse? Jeg må si jeg ikke er så begeistret for "voksenklærne" til HM, mister fasongen og blir stygge fort..

Noen med erfaring med babyklærne? Hitill har jeg bare kjøpt ganske dyre babyklær.. men var på HM i dag og fikk nesten sjokk over hvor billig det var. Og noe så jo veldig fint ut også. Kjøpte bare sokker og smekker og sånn da men. Er jeg altfor "fordomsfull" mot HM eller er det dårlig kvalitet sammenlignet med feks Mexx?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fordomsfull;-) H&M babytøy kan vaskes på 60 grader og holder meget fint en babys bruk. De vokser så fort ut av klærne at jeg syns det er tullete å bruke masse penger på hverdagstøy når de er så små. Husk noen dager trenger du kanskje 4 fulle skift pga gulp og bæsj, greit å ha mye billige klær sånn til hverdags.

:-)

Skrevet

Ja, du er nok fordomsfull da ja! H&M har kjempenusselige babyklær til en billig penge og kvaliteten er det ingenting å si på:-)

Handler mest til ungene på H&M jeg, for da får vi masse fint for pengene!

Skrevet

husk at babyen vokser veldig fort,ikke vits å kjøpe dyre klær med super kvalitet der...du kan handle på spar kjøp og de holder seg like fin,fordi en bruker de ikke så mye...dessuten hogm og sparkjøp har ikke dårlig kvallitet på klærene.kjøpte en gang noen dyre baby klær,de fallt ifra hverandre 1 gangen,mens h og m og sprkjøp sine klær har holdt den tida de har blitt brukt og kan brukes igjen..

Skrevet

Er kjempefornøyd med babyklær på HM, hva er vitsen å kjøpe dyre klær for de små barn, de vokser jo fort av klærne!

Skrevet

Syns også at baby klærne på HM er bra. Men selv har jeg handlet mest på lindex, riktignok på januarsalget. Der har de litt "kulere" klær og ikke bare sånne søte rosa farger osv. Litt mer gult, oransje, brunt..

Skrevet

Så bra at dere har gode erfaringer da :-) Det er jo sant at en baby vokser fort ut av klærne, men samtidig blir jo babyklær lett vasket mange ganger -så viktig at de holder fasongen tenkte jeg da...

Så de hvite bomullsbodyene 2 for 70 kr eller noe, de holder fasongen?

....Sorry skepsisen altså ;-)

Men hvis alle bare har gode erfaringer, så skal jeg bøye meg for det!

Skrevet

Jeg har fått en del tøy fra "name it" og også noen dyrere typiske "merke" klær. De kan jo sprette meg ikke vaskes på 60 en gang. To bodyer som jeg kjøpte selv (kosta 200 per stk) ble formløse etter en vask.

HM tøyet har jeg vaske mange ganger og det tåler fint å vaskes gang etter gang, også på 60.

Skrevet

Har også arvet en del brukt fra hm og synes selv etter å ha vært brukt av en eller flere babyer holder seg fint. Babytøyet er bra nok kvalitet for små

Skrevet

Jeg kjøper LITE klær på H&M... grunnen er rett og slett at jeg ikke liker dødningehoder ol på babyklær...er jo bare det og spiderman osv... handlet der i starten men da det er det som møter med på utstillingsdukkene ved inngangen snur jeg tvert... men de to pk med hvite boddyer brukte jeg... jeg har vasket de myyyye og de er like fin, men har sluttet å kjøpe de også pga de har jo ALDRI str jeg trenger!!!

Jeg kjøper heller litt dyrere klær og ikke så mye... lykke til...

Skrevet

jeg har handlet mye på h&m, lindex, kappahl for der får jeg mye for pengene. De holder fasongen og tåler å bli vasket mange ganger på 60 grader noe som er veldig viktig(nytter ikke åvaske bort bæsj på 4 gradr) har også vasket på 70 og kjørt de mange ganger i trommelen men allikevel har småen vokst ut av klærne før de har blitt slitte. Jeg har også kjøpt 2 pk osv og de er like fine ennå. Dyrt er ikke alltid best!

Skrevet

jeg kjøpte en 2 pak hvite bodyer til førstemann. å de var de bobyene jeg likte best. det var litt strech i dem da. handler mest på hm,lindex,exit og cubus jeg ass, må jo ha så mye klær når de blir ltt eldre å starter i barnehagen, å da vil jeg ikke ha klær jeg er kjempe redd for at de skal gå sund fordi de var så dyre.

Skrevet

men, når det gjelder utedresser og regntøy, så skal jeg si meg enig i at jeg er skeptisk til slike billigkjeder. da kjøper jeg som regel reflex, bra kvalitet til bra pris=)

Skrevet

Vi har kjøpt mye babyklær på HM. De holder bra, og tåler 60 graders vask. Veldig fornøyd. Unødvendig å kjøpe dyre klær til baby, de brukes jo kun et par mnd.

Utedresser, jakker og regntøy og sko derimot, synes jeg det er greit å bruke litt mer penger på.

:)

Skrevet

Er også veldig fornøyd med HM til baby.

Har også hatt en del Mexx klær, men ikke overbegeistret over kvaliteten ifht. prisen. Supplerer HM og Exit klær med noen dyrere klær, men da helst kule jakker eller bukser..

Når det gjelder senere i barnehagen er jo HM toppen til inneklær som brukes og vaskes så mye. Men sverger til Reima dress og Ecco sko til utebruk, det er investering i barnas uteglede!!

Skrevet

Akkurat som deg Snuppa77.

Bruker HM masse. Dessuten lindex og Janus ulltøy. Er ikke så stiv på det. Har en grisegutt som gjerne bruker to-tre skift om dagen.

Men ute og de plaggene man ikke vasker så ofte, blir gjerne litt dyrere. Ecco/Viking er skoene for min lille gutt og HellyHansen i utetøy ofte.

Mest fordi jeg ikke gidder å kjøpe tre par sko og tre dresser i løpet av en vinter. Han må ha noe jeg vet holder.

Skrevet

Føyer meg inn i rekken av fornøyd h&m kunder.

Babyklærne er kjempe gode, myke og mister ikke fasongen. Slik jeg synes name it fortere gjør. Har både billig og dyre klær og får dette også i gaver, men oppfordrer alle som skal kjøpe til oss(selvf.når de spør) at hm er det beste.

Jeg er ikke helt på nett med å kle barna mine med verken dødningshoder, kitty eller andre mote symboler og dette synes jeg lett at jeg også finner alternativer til der( og på lindex og kapp ahl).

Cubus er jeg derimot ikke fornøyd med, kan jo være mine barn, men passformen på alt jeg har kjøpt der er alltid hel feil.

Men av og til er det jo gøy å ha noe ikke alle har og da kan litt dyrer klær kasnkje duge.

Men til hverdags og fint forsåvidt er hm veldig bra klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...