Gå til innhold

Hei - noen med erfaring - festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle som er så heldige å endelig være gravide!

Lurer på om noen her har hatt festeblødning og hvordan er i tilfelle desse...? Varer de lenge? Er det kraftig blødning? Har noen vondt?

Jeg er på dag 21 i syklus og har ikm 4. mai. Idag - 8 dager - etter EL har jeg blødd litt. Har kun brukt et truseinnlegg, så det er ikke mye det er snakk om. Når jeg tørker meg etter dobesøk, er blod lyst og utvannet. Kan ikke være mens allerede. Får no se i morga om det tiltar. Bruker å ha ganske kraftige blødninger.

Har regelmessig syklus på 28 dager.

Blir sprø jeg...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde festeblødning da jeg var gravid med nr 1.

Jeg var sikker på at det var mensen, men det var det ikke gitt.

Det var ikke vanlig mensenblødning heller, men jeg husker at jeg tenkte ikke så mye på det i og med at jeg hadde rare blødninger i syklussen min.

Tror det varte i 2-3 dager.

Du får ta en test når det er noen dager over IKM!

Masse lykke til!!

Skrevet

Hei. Dytter litt jeg. No har blødning stoppet. Spennende å se om der kommer mer i morga og at det er TR som gjør sin inntre litt for tidlig...

Tar gjerne imot flere svar med erfaringer rundt dette....

Skrevet

Heisann!:)

Nå er jeg 9+2 på vei med nr 2, og hadde en bitteliten festeblødning en uke før forventet mens. Ble så skuffet, for jeg trodde mensen kom.. Ble ganske forvirret, for jeg hadde ikke festeblødning med nr 1. brukte kun et truseinnlegg jeg også. Men samtidig ble jeg superkveldstrøtt og vonde pupper.

Tvi tvi!! (tror du er gravid jeg!:))

Carina

Skrevet

Jeg fikk oxo slik blødning som du beskriver, men kun 4 dager etter e.l. så trodde det var alt for tidlig for festeblødning, men 5 dager etter blødn og 5daer før IKM var cb positiv gitt, så spørs om du har en liten bebis på vei no ja... Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...