Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Heisann! kordan e smertan dine? E dm jevn og dunkanes eller kommer dm mere i rier? Rosenterapeuten min sa at korsryggen e magens baksida, det e derfor man ofte får ryggevondt når man har mens! Så vil tru d e helt vanli me korsryggsmerta nu når d skjer så mye i livmora :-)) Æ e bare plaga et par tima av å te, å da e d ofte at æ har løfta feil eller for tungt :-/ Å d kommer mer fra bekkenet enn selve ryggen. Lykke te så mye :-)
Ceccan** Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Takk.. er 4+2 idag, så kan ha noe med at det er mye som skjer i magen om dagen:) smerten er egentlig jevn.. gjør vondt når jeg skal reise meg eller sette meg f.eks.. hadde mer vondt i helga, nå er det litt bedre
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 E nåkk "bare" menssmerter da :-)) Sjøl om d e steike ondt/ubehageli bruke d å roe sæ etter de første ukan hos mange :-) Æ har dessverre bynnt å få menssmertan tebake nu å blir 13 uker :-/ men satse på d går over snart :-) Masse som skjer i magen å livmora ska jo strække masse på sæ så klart man kommer te å kjenne d :-P Ta vare på dæ sjøl :-) Når æ har ondt i ryggen bruke d å hjælpe me varmeflaska å lett massajse der :-) evnt et karbad til å myke opp musklaturn littegranne :-)
lykkelig78 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg har også endel vondt i ryggen, spurte legen min om dette, og hun sa det var helt normalt fordi at det skjer så mye i kroppen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå