Gå til innhold

noen som har noen råd til meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 26 år som har en sønn på 16 mnd.. flyttet fra barne far for 7 mnd siden... jeg har hele tiden kikket på jenter og har vel så og si gjort det siden jeg var 16....

har en arbeidskolega(oxo min veninde) som er verdens NYDLIGSTE jente... jeg er såååå betatt... nermest forelska.... alle på jobben tror hun er lesbisk, jeg har spyrt henne men hun sier bare det er vel det samme.... hun mener hun er så og si hetro...jeg har sagt til henne at jeg trodde jeg var bifil.. og da sa hun hvorfor har du ikke sagt det til meg før?? hun syntes det var bra og ville ikke svikte meg fordet... men hva skal jeg gjøre kan jo ikke si til henne at jeg har følelser for hu??!!??

er helt forvirret her...

og ikke bare det men er såå redd barnefar vil kreve full omsorg for lille gutt om han får vite jeg er bifil.... huff

noen me gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Virker som om du og hun venninen din har funnet kjemien; at dere kan prate om det meste! Det er kjempe bra!!! :D

Du sier at du er veldig betatt av henne (nærmest forelska) og det er ikke noe galt i det! Om du ikke tørr å spørre henne rett ut om ting (og tang) så prøv deg frem. Gi henne mye oppmerksomhet, etter hvert en klem også litt mer berøring osv...finner fort ut om hun har de samme følelsene for deg da. Men ikke vær for påtrengende!!!! Ta det piano og gi henne en sjangse.

Jeg er vet hvordan du har det. Jeg er bifil.... eller...jeg vet ikke om jeg er direkte bifil, men finner noen damer veldig tiltrekkende, men med en gang jeg begynner å tenke på sex med den dama, blir jeg uggen....hehe.

Uansett så har ikke barnefaren soen som helst rett til å ta fra deg ungen, bare fordi at du er bifil/lesbisk!!!! Du kan ikke kontrollere dine følelser og legning!

LYKKE TIL! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...