Gå til innhold

mei tai til over snittet rund dame....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å sy en mei tai til en jente jeg kjenner men hun er litt rund over magen og puppene, så jeg lurer på hvor lange skulderstropper jeg trenger. skal være en overraskelse da, så kan lzm ikke spørre. forøvrig er den jeg har oppskrift på 2 meter.. holder det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine stropper er 2.20 og jeg er ikke så stor så de er litt lange, men hvis jeg skal knyte tibetansk er de passe ;)

Skrevet

Ta 205 cm, det er enda enklere dersom man er litt rund...

Jeg er ikke nevneverdig rund, men både høy og bredskuldret og den som sitter best av de jeg har er den med 205...

Den på 175 er faktisk også god, men kan jo da ikke knyttes bak eller brukes like enkelt fra nyfødt.

Skrevet

hm. ok. takk for svar! flere?!

Skrevet

så det holder med 205 altså! *klø seg i hodet og føler seg teit.. *n hehe.

Skrevet

Dette står på siden som min mei tai kommer fra

Panelet på mei taien er ca 43 x 55 cm, skulderstroppene er 220 cm, midjestroppen 200 cm og de har en bredde på ca 12 cm.

Skrevet

Min mei tai har skulderstropper på ca2meter og synes ikke de er noe for lange og jeg er ganske så gjennomsnittlig i størrelse. Jeg ville lagd stroppene 2,20 for å være sikker, bedre med for lange enn for korte!

Skrevet

Har du spurt på tettinntil? Finnes jo mange store damer som bærer. og eg har aldri hørt om noen som har lenger stropper enn 205, så det burde vel holde:)

Skrevet

220 cm it is then. takk for hjelpen damer! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...