Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må reise bort en hel uke, og lurer på hva papsen skal gi vår 7 mnd gamle baby imens... For øyeblikket får hun to minimale grøtmåltider pr dag (vi får det ikke helt til), og pupp ca 6 ganger til dagen.

Hvor mange måltider mme pr dag, og hvor mange ml totalt? Hun veier ca 8-9 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig og si... kommer ann på fra baby til baby. er det ikke bare å blande store flasker og se hva hvor mye hun vil ha. så finner dere fort ut hvor mye hun spiser =0) og du vet vel ca hvoor ofte du ammer? hvis du ammer hver 3 time er det jo bare å gi mme hver 3 time=0)

Skrevet

Ble sagt på barselgruppa at de kan få max 1000 ml pr døgn, eller max 4 ganger i døgnet :0

...så derfor jeg er litt usikker.

Skrevet

Det er et max på ca 1000 ml pr. døgn, men det er ingen krise om det overskrides litt for en kort periode.

Det med max 4 ggr i døgnet er i hvertfall bare tull!

Min spiste ca 150 ml 5-6 ggr i døgnet da han var rundt 7 mnd, men han spiste noe mer grøt enn din.

De får prøve seg litt frem med mengden. Men tviler på at de kommer opp i 1 liter mme, det er nokså mye, og mme metter mer enn mm gjør, så de trenger litt mindre av det.

Lykke til!

Skrevet

ja det står det på nan pakken at man ikke skal gi mer enn 1000ml pr døgn. da burde man gå over på grøt. men det står ingen ting på hipp.. max 4 ganger i døgnet har jeg aldri hørt.. og det tviler jeg stemmer.. tenk på alle di små som spiser mme annenhver time*=0) men jeg tror ikke det er no krise om du overskrider 1000ml for noen dagenr=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...