Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 var med ungen hos bf idag,han har fått seg ny dame nå.ble sammen etter 3 uker..han har hatt dame i 1 mnd etter det var slutt og men da kom han til meg å klagde om hu.gjorde det slutt med hu og kom tilbake til meg.. jeg var helt knust da men er ikke så ille denne gangen da han fått ny dame.kommet litt over han. han sa han virkelig var videre nå og forelska i hu,eller veldig betatt,jeg tror han men nå begynner han igen..klager på hu..usikker og bla bla. så kom han med denne:ja du er jo en nydelig jente!! til meg.. og ja du får vel type og jeg blir singel.. hva mener han med slike "utsagn"?? vil jo ingenting men skjønner meg ikke på han..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ssshhhh.... han er redd for at du skal komme over han;) Menn liker å ha "beundrere":) Jeg tror du bare skal overse det, og gå videre i livet ditt:)
3 blå Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ja, han vil nok at du skal være litt sjalu og han trenger nok å vite at du er "tilgjengelig" for han når han blir lei andre damer.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 ja det jeg tenker og men han sier jo og han håper jeg finner en..er vel bare for å bevise han er videre,men virker jo ikke slik når han sier sånn. menn asså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå