Gå til innhold

utlatt fra konformasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da 3 barn, samme far til alle 3. Jeg var gravid i 4mnd da jeg tok han på fersken.Bestemte meg for å klare meg selv for det.Barnefaren vil ikke ha noe med minstemann å gjøre,aldri sett han eller møtt han osv.Nå har det seg slik,at søskenbarnet dems ska konfermeres nå,men lille gutten min er ikke bedt, hu mente at da riskerte hu at ikke bror hennes kom.(dette er altså tanta til mine barn) Og derfor vil hu ikke ha minstegutten min på 2 år der.Ene unnskyldinga var da at han hadde ingen som kunne passe på han,men jeg sa til hu at bestemor og bestefar hans vil sikkert passe på han, eller så gjør onkel det:Det var greit for onkel. Men det hjalp ikke at jeg sa det, for hu kan ikke be han for da blir det bråk sier hu.Hvem er det vi ska beskytte her?? Barna eller en far som har 7 barn med forskjellige kvinnfolk?? Han prøvde også å snu familein sin mot meg, med å juge å si at det ikke var han som var far,jeg krevde dna.Han nekta. Politiet kom vist hjem å henta han.99,9 sikkert på at han var far,nærmere kommer du ikke..Men søstra hans trodd meg,og var med da på fødsel og ble gudmor også.Føler at familien hans stenger han ute og er kald mot han, men ikke onkel,og olderforeldre osv.. Hva syntes dere??

tussimor!!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt kontakt med de menneskene. Dersom man ikke vedkjenner seg en 2 åring og utelater ham fra familieselskaper, kommer dette til å skade barnet i fremtiden. Det er bedre at du som mor bryter med disse gærningene før barnet er gammelt nok til å forstå at han er uønsket av halve "familien". Jeg ville aldri ha godtatt noe slikt, og som sagt, kuttet ut den delen av bekjentskapskretsen min. Ingen får behandle mine barn på en slik måte.

Dersom deler av pappaens familie likevel ville ha kontakt fikk de værsågod ha kontakt med alle barna på lik linje, eller ingenting!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke møtt opp med bare noen av barna, alle eller ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...