Gå til innhold

helt utrolig, helse-norge gitt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått kontstatert bekkenløsning har jeg desverre måtte redusere stillingen min.

Og huff det gjør så utrolig vondt å gå og gjøre daglige gjøremål er mere slitsomt enn vanlig.

Men nok om det, jeg ble henvist til fysioterapaut slik at hverdagen min kunne bli litt enklere og at jeg skulle berge i jobben før sommerferien, dette var noe jeg ønsket selv. (synest det er for lettvint å sykemelde seg for tiden)

Etter å ha ventet 2 uker på å komme inn til fysioterapaut (i dag) møter jeg en brekk-ekkel mann, han sier at han ikke kan hjelpe meg og at jeg er gravid med disse plagene er en situasjon jeg selv ha satt meg i. Han anbefalte meg heller å sykemelde med 100% i setde for å gå til behandling. Ha du hørt, jeg elsker jobben min, jeg vil være i jobb. Nei var ikke snakk om, giddet ikke å undersøke meg en gang. Nei kom deg hjem og nyt tiden for nå har du en unnskyldning til å sykemlde deg.......Helt utrolig spør du meg!!!!

HELSENORGE!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde du jo rapportere inn, er ikke normalt å bli behandlet sånn! For en merkelig fysioterapaut.

Skrevet

Gosj.. nå blei eg virkelig overraska! sa han virkelig det?? sko fått seg ein på skinkå han der..!!!

Har sjøl vore sjukemeldte over ein måned, og det er ikkje någe spesielt gøy.. vertfall ikkje når eg må venta heilt te 24. august...!!

jaja.. idag har eg spist opp ein heile vannmelon, og sitte å vente på ny forsyning.. så håpe du får komma te någen med littegrann meire forståelse enn han der!

Skrevet

Ja dette skal først og fremst rapporteres i morgen tidlig til min fastlege. Mannen sa jo også at jeg vet jo ikke hvordan det er å ha bekkenløsning for jeg er ikke kvinne, men det er sikkert vont.....jeg kom med flere forslag til å få det litt lettere men til ingen nytte.

Skrevet

Og ikke nok med det, etter å ha skreke en hel 10 littersbøtte kommer min man hjem å sier, ja men han mente det sikkert godt......

Er det lov å være sint da eller....

Han har ikke støttet meg i det hele tatt, føler meg så alene, overreagerer jeg, er hormomene min utpå kroppen i dag eller???

Skrevet

Elendig fysioterapeut! Du burde gå til en som kan mye om bekken, de færreste fysioterapeuter har særlig erfaring med det. Dessuten bør du prøve bassengtrening (henvisning fra lege), det gjør godt.

Har selv gått til kiropraktor (riktignok for bekkenlåsning - kjempebra effekt), og det kan være verdt et forsøk, men du må betale selv. Lykke til med helsa, du er tøff som vil stå på!

Skrevet

Ikke rapporter til fastlegen, rapporter til fylkeslegen. Ring der imorgen og spør hvordan du skal gå frem, ring samtidig til fysioterapeuten din og be om en skriftlig redegjørelse for hvorfor han ikke kunne hjelpe deg, uten å si hvorfor du trenger det:)

Om du gjør det sånn kan du dokumentere hva han har sagt og dermed har du en sak...

hehe død over ubrukelige helsearbeidere:)

Skrevet

For all del finn deg en ny fysioterapeut som faktisk vet hva h*n snakker om. Jeg har gått til fysio som er bekkenspesialist nesten hele svangerskapet og skal love deg jeg hadde ikke holdt ut halvparten av tiden uten. Faen for en trangsynt og uvitende mann!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap gikk jeg til en fysio som bare klødde seg i hodet og ikke visste hva han skulle gjøre med meg, han var egentlig spesialist på idrettskader tror jeg... denne gangen ringte jeg rundt til flere og fant til slutt en som hadde god erfaring med bekkenplager - der har jeg fått god hjelp! Hun er forresten videreutdannet til manuellterapaut.

Tror jeg ville ringt rundt og funnet en annen fysioterapaut / manuellterapaut - han du har vært hos virker jo helt skrullete....

Skrevet

Er helt sjokkert!

Jeg har gått til manuellterapeut siden uke 10 pga. bekkenløsning.. Har vært der hver uke, og han sier at han er jo ansatt av helsenorge for å unngå at jeg trenger å være så mye sykemeldt!

Nei dette må du rapportere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...