Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Ble litt inspiriert av det innlegget om å se ned på folk som ikke har utdaning/fattige osv. Min mann skal nå begynne og ta busslappen. Når han begynner og jobbe kommer han til å tjene mellom 40000-50000 mer i året enn han har gjort til nå.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Så bra! Hadde det ikke vært for bussjåfører hadde ikke jeg (og sikkert mange andre) kommet meg på jobb. Som ei skreiv inne på den andre tåden, så er alle jobber et samfunns-pluss. Alle gjør en nyttig jobb for samfunnet, uansett...do-vasker, lege, budbilsjåfør, bussjåfør, osv...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hi her Jeg synes det ikke er et lavstatusyrke, her hvor vi bor er det mange ingenører og andre med høy utdannelse som kjører buss fordi de ble lei av statusjaget i sine gamle jobber. Hadde det ikke vær bussjåfører her hadde ett sted mellom 5000 til 10000 (huske ikke helt tallet) ikke kunne kommet seg på jobb i oslo. Da hadde det blitt litt av en kø.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg er så utrolig glad for bussjåførene våre! Reiser kun kollektivt selv og skulle ønske flere gjorde det. Men, det er vel litt "lavstatus", på en måte. En drittjobb med mye kjeft å få. Folk er frekke og legger ikke noe i mellom for å være meget uhøflige mot sjåførene.
maria isabell Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 eksamen er vanskelig,en skal kunne mye..når en har fått lappen skal en være svært dyktig til å kjøre...synd det ikke er betre batalt,en sitter med et stort annsvar bak rattet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå