Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hva slags bilsete skal dere ha? Noen som har erfaring med besafe, izi zleep?
SusieQ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Tror jeg skal velge testvinneren fra i fjord. Har isofix i bilen så da fungerer dette bra. http://forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter Skal sies at det kommer en ny test 26. mai, så de som har termin etter dette kan jo vente og se om det er kommet noe nytt bra på markedet. Jeg syns izi zleepen virker veldig tung. Husker fra forgie gang at jeg irriterte meg over at setet var så tungt med barnet i. Er innimellom nødt til å bære det 3 etg opp i en trapp og da er det greit at det ikke er for tungt.
M*A*S*H* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har ikke satt med inn i tester og lign, med izisleep virker veldig solid og trygt om man skulle kræsje. Det er ganske tungt å bære på. Hvis du har tenkt å bruke det mye som bæresete ville jeg tatt et annet et, hvis du er ute etter et fint trygt bilsete som ikke skal bæres mye og langt vil jeg anbefale izi sleep med isofix base.
marianne:) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Vi har valgt leieavtale fra if til våre barn, og skal velge den denne gangen og. Er veldig fornøyd! avtalen gjelder 4 seter, og man får beholde det siste. Og ikke minst gjennom avtalen er barnet forsikret i bilen. Sløv som jeg er, så husker jeg ikke hva disse setene heter. Men ta en titt på if.no
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi var og kjøpte nytt sete i dag faktisk, og det ble et Maxi Cosi Cabriofix. Det har vunnet tester år etter år nå, så jeg vil tro det er et bra sete. Gleder meg til å ta det i bruk!
mamman til juliprinsesse Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Vi har også gått for maxi Cosi Cabriofix, da dette har vunnet flere tester. Vi likte også setet da det er lett å bære, og har 3 stillinger, innebygd solskjerm syns vi å var kjekt, så vi kjøpte det med base
konemor med gutt+spire:) Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 vi har izi sleep. har ikke ungen enda da men det er tungt og virker smalt så barnet vokser nok fort ut av det, men det sår veldig støtt i bilen, og barnet sitter også støtt. si skal ikke dra stolen ut og inn av bilen så at den er tung gjør ikke oss noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå