Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fettern min har ei datter på 10 mnd. Hun er nå begynt å reise seg, så det blir jo litt knall og fall. Så nå har svigerforeldrene hans kjøpt hjelm til henne. Jeg synes nå dette er veldig hysterisk da, men kona hans sier dette er ganske vanlig. Det kan da ikke stemme,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæhæhæ?? latterligste jeg har hørt på lenge.

Skrevet

Lillegull har reiste seg opp fra han var 7 mnd og har ikke brukt hjelm, enda så mye knall og fall det er på han. Samme med storebror... Ikke noe hjelm, for såpass tåler da hodene dems!!!

Skrevet

Sleit litt med å holde inn lattern ja. Blir ikke noe hjelm på min gutt da.

Skrevet

Hehe... nå er hodeskallen det hardeste beinet man har kroppen, men noen er jo hysteriske... :P Haha! :P

Skrevet

Her har det vært ekstremt mye knall og fall med begge, men det kunne ikke falt meg inn å ha på dem hjelm. Stakkars.. Skal h*n gå med hjelmen på konstant da? Må vel bli noe fryktelig varmt og klamt

Skrevet

mini her gikk når hun var 9 mnd, og det at hun trenger en hjelm har vi fleipa med mange ganger - men vi har ALDRI vurdert det på alvor! Da er man vel passe hysterisk...

Skrevet

Babyene har faktisk godt av å falle å slå hodet sitt i den forstand at det bare er slik de lærer at det gjør vondt, og at det kan lønne seg å lære å falle slik at man slår seg og hodet minst mulig. Det er slik erfaring som er med å utvikle babyen til å mestre stadig mer. Og man fratar barnet en svært viktig læringsmulighet ved å sette hjelm på hodet deres.....

Seff kan man prøve å passe litt på barnet og f.eks legge tilrette med tepper dersom det oppholder seg mye på harde fliser og detter mye her. Men la nå barnet få lov til å erfare hvordan det er å slå seg, slik at det kan lære seg hva som er farlig og ikke, og ikke minst hvordan det skal lære seg å mestre det farlige (nemlig å lære at tar man seg for, faller man på en bestemt måte, så slår man seg ikke så ille som hvis man bare faller uten å ta seg for)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...