snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har det skjedd noe?? Jeg tok 3 behandling idag, ikke fått TR enda. Men har i de siste dagene romstert mye i magen min. Så håper det er et godt tegn!!!
40år og vil ha barn! Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei. jeg ble gravid etter 1mnd på akupentur!!!
Giinaღ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har vært igjennom 5 behandlinger ca. Etter første behandling fikk jeg tilbake mensen 2 dager etterpå (etter MA). Første påfølgende syklus var stabil på 29 dager MED eggløsning, men ingen graviditet. Denne syklusen ser det ut til at jeg dessverre ikke har eggløsning. Har ikke hatt noen positive tester og det velkjente el-stikkingen i siden har ga seg i går. Har også kun lave temper fortsatt. Så tipper egget forsøkte å slippes, men av en eller annen grunn ikke gjorde det. Skal til akupunktøren min igjen imorgen, og høre hva hun sier. Jeg gir meg ikke så lett, nei... skal i tillegg til legen i morgen for rutineundersøkelse og i tillegg ta stoffskiftetester. Et sted å begynne iallefall Har jo vært gravid da, men mistet jo, noe jeg håper jeg kan hindre skal skje igjen om jeg vet at allmenntilstanden iallefall er grei. Lykke til, snoopy81. Blir spennende å høre hvordan det går med deg. Er det pga ustabile sykluser du også går til akupunktur?
Prinsemamma:-) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg begynte med akupunktur i begynnelsen av mars og ble gravid nå i begynnelsen av april etter å ha prøvd i ett år. Tror absolutt akupunkturen hjalp meg. Jeg gikk til behandling 2 ganger hver uke. I tillegg fikk jeg beskjed om å holde meg unna alt av melkeprodukter (melkeprodukter er visstnok ikke bra for de som har hatt cyster på eggstokkene) i 1 måned. Dette fulgte jeg også. Så en blanding av akupunkturen, ikke melkeprodukter og det at jeg slappet av gjorde nok utslaget:-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Ja, er pga det Giina. Sluttet på pilla for 5 mnd siden og har enda ikke fått TR. Så håper jeg får den snart!!! Godt å høre at akupunktur virker!! Så trist å høre at du har hatt en MA. Håper ihvertfall at du finner EL din nå, og at du blir gravid igjen
Giinaღ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Puh, 5 mnd er lenge ja... tror absolutt akupunktur er tingen for deg Jeg gikk 3 mnd etter MA før jeg fikk tilbake mensen (mot normalt 4-5 uker). Dette var da altså 2 dager etter første behandling hos akupunktør. Vet selvsagt ikke om dette hadde noe å si, men velger å tro det Tusen takk. Håper det klaffer for oss begge snarest!!!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer så mye med graviditeten majamor!!! Holdt du deg unna alt som inneholdt melk?? Jeg har virkelig troa på at dette vil virke. Selv om jeg merker at jeg er litt utolmodig, vil helst at TR skal komme nå med engang. Men må nok ha flere behandlinger ja. Nå skal jeg ikke dit før om en uke igjen.
Prinsemamma:-) Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Tusen tusen takk:) Jeg holdt meg unna alt som er reine melkeprodukter som melk, yoghurt, ost... Men hvis det var litt melk i en saus til middag eller ost over en middagsrett så spiste jeg det.. Men det var minimalt jeg fikk i meg under den måneden jeg testet det ut. Er helt sikker på at det vil virke på deg også Har ei venninne som har prøvd nesten like lenge som meg, hun prøvde også akupunktur en måneds tid nå, og jammen meg ble ikke hun også gravid. Så nå er vi det begge to :-) Prøv å gå og få behandling ett par ganger hver uke, tror det blir fart i sakene da:) Lykke til!! :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2008 Åh, da skal jeg jammen meg kutte ut melkeprodukter jeg også. Jeg spiser masse ost hver dag, så da får jeg bare finne noe annet pålegg. hehehe... Når du nevner dette her med melkeprodukter, så sa faktisk hun dama det samme til meg. Lykke til videre i svangerskapet da! Når har du termin?
Prinsemamma:-) Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Blir spennende å se om det fungerer for deg også Håper det... ) Termin er ikke før nyttårshelga, så er ikke mange ukene på vei ennå. Håper spiren klorer seg fast der inne. Formen er heldigvis veldig bra, absolutt ikke kvalm ennå bare litt uggen. Håper det fortsetter sånn:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 ååååååå, så spennende da!! Ja, jeg skal krysse fingrene for deg og at spiren din klorer seg fast! )
Prinsemamma:-) Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Tusen tusen takk:) Så krysser jeg alt jeg har jeg også for at det er full klaff for deg snart:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå