KariMari Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har etter stadig mas fra gamle venner og kjente, kommet meg på facebook;-) Men jeg får stadig forespørsler om å bli venn med folk jeg enten ikke kjenner, eller folk som skjuler seg bak pseudonymer.... Vanlig dette her eller?? Er rimelig ny og "blond" på facebook;-)
Anne-B. Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Veit ikke helt, har vært borti folk som har kaldt seg Sur Sokk eller noe lignende.. Har ikke følelsen av at det er så mange som gjør det.
Stjerne37 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Tror det er vanlig,plutselig skal jeg bli " venner" med folk jeg aldri har likt,eller som har likt meg..hmm sånt tull. Er på nettby også,plutselig skal jeg bli venner med totalt ukjente folk.Der bare spør dem om vi skal være venner...snodig gitt.
KariMari Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Skjønner;-) Jeg hadde 3 forespørsler på mailen min idag da jeg logget på, fra følgende: Morgan Kane Elvis Aaron Presley og Vladimir Lenin (fra Russland)........................ Eneste jeg vet er at alle tre er menn, og at jeg deler felles bekjente med de to øverste typene:-)
KaMa Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hmm.. Jeg har én eneste venn som er der med pseudonym. Kanskje du har en del paranoide bekjente?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hmm, jeg sitter faktisk med samme dilemmaet selv. Eller egentlig ikke samme i det heletatt. Men altså, var inne og leste litt tilbake på veggen min. Og oppdaget et navn jeg ikke har noe kjenskap til, som jeg har vekslet noen hei, hallo, alt bra fraser med. personen har ikke bilde, og er ikke lenger min venn, faktisk var personen oppført med null venner. Så da går jeg utifra et det er en som har ønsket å slette seg fra facebook, og derfor har slettet alle venner, tatt bort bilde, sperret profil samt byttet til et tullenavn. Men det irriterer meg grenseløst at jeg ikke greier å finne ut hvem det er. Mangler liksom ikke noen på lista, men then again, hvem greier vel å hole oversikten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå