Northernlights Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Nå skal dere høre, jeg har en klage over ei mor som er en skikkelig plage. Hun sitter på dib,- og ungen med en leke; og samtidlig lar hun brødene steke! Hun skulle vasket gulv,vinduer og klær hun burde iallefall ikke bare sitte der! Klær burde brettes og legges bort, og ute skulle hun plukket opp tusen hundelort! De har 3 hunder og 1 gråstripete katt. Èn hund sover med barna hver natt. De har en datter og en stor og liten sønn, og jeg vet de er oppfordret til aftenbønn. Jeg er så bekymret som det bare går an å være. De lærer barna om Gud.De er skikkelig sære! Hun vasker med våtservietter i stumpen til den lille men det synes dere kanskje ikke er så ille? Det er ikke alltid hun serverer hjemmelaget mat. Noen ganger er hun retten og sletten meg lat! Har sett henne med barna på Burger King, kan dere fatter man gjør slike ting?? Det verste er nok dib, ei side på nettet -Og dere tror det nok ikke før dere har sett det; Men der finnes det maaaaange som henne! Jeg skjønner ikke hvor dette skal ende... Nei, nå må jeg slutte.Har visst skrevet det jeg ville men ber dere følge opp "saken", er dere snille. Men jeg har et forslag til hva som kan bli gjort; TA FRA HENNE HENNES ELSKEDE LAPTOP! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Mammarama=) Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 hehehehehehe eg kjenne ei til som burde vært meldt=)
Northernlights Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Åh,noen som føler seg truffet? ;o) Seriøst....det er noe galt med meg. Som sitter og dibber ivei,mens det drypper vann fra taket! hehe (noe feil med airconditionanlegget...ikke mye annet man kan gjøre enn å sette ei bøtte under...men likevel) Fikk hundre dollar fra mamma i posten i dag, så jeg tenker dra en tur på wal-mart. =oD
Hibbel Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 hohoo- veldig bra. Nå ble jeg inspirert her!
Northernlights Skrevet 28. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. april 2008 Ja,Hibbel, da ventes flere vers fra deg ;o)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 28. april 2008 #16 Skrevet 28. april 2008 Hehe, stilig, følt meg truffet nå ja... Flink du er
Northernlights Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 Dedikerer denne herved til: mannen med ljåen!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Hirr hirr, du er enormt god på å rime nordlyset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå