Monica&Emma Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det flere enn meg som sliter med å huske alt sånn ekstra som ungen skal ha??? Uff, blir nesten deppa hvis jeg har glemt det en dag! Vesla får D-vitamin for tranen kom jo bare opp igjen (gulper opp)... og dessuten ødela jeg flere bodyer med tranflekker - stinker jo til og med etter det er vaska!!! Er det noen som bruker Sanasol istedet for D-vitamin-dråper? Det er jo flere vitaminer i Sanasol enn D?! Er det noen som har noe jern-tilførsel å anbefale? HS sa at de må ha det i tillegg fra 6 mnd??? Håper noen kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Noen grøter er tilsatt jern, så hvis de spiser grøt skulle ikke dette være noe problem, fikk jeg beskjed om...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Sanasol skal de ikke ha før de er 1 år pga sitrusfrukter i den. Her går det i tran, og det med et stort smil. Han elsker det! Har ikke fått noen beskjed om å gi jerntilskudd jeg. Har hørt at to grøtmåltider pr dag dekker behovet.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Sanasol er kanskje ikke så greit før ett år fordi de helst ikke skal ha situs? Ellers tror jeg nok sanasol også setter flekker. Når det gjelder jern får barna i seg nok jern om du gir barnegrøt som er tilsatt jern. Når jenta de begynner med brød kan du jo også gi pålegg som leverpostei og litago prim som er gode jernkilder. Jeg har i allefall ikke fått noen beskjed fra HS om at gutten min trenger noe jerntilskudd i tillegg til dette.
Monica&Emma Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 takk! da får vi styre unna sanasol HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 brød og grøt er bra nok for jern har barnelegen sagt til meg. Vi gir sanasol , men jenta vår er 11,5 mnd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå