Gå til innhold

noen som tar seg et vinglass midt i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hender jeg gjør det etter barna har sovnet. men noen ser på meg som om jeg skulle vært spedalsk eller noe he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yepp. hvis jeg har fri så dagen etter:o)

Skrevet

Ja. Tar gjerne et glass vin etter at guttungen far sovnet på hverdagen, men det blir med det ene.

Skrevet

Ja det gjør jeg rett som det er.

:o)

Skrevet

Heller 1-3 galss vin 3-4 ganger i uka en den blodharry drikkekuluren til nordmenn.

Finst faktisk folk som spyr i helgene men som reagerer på at andre tar en øl på en tirsdag. *rister på hodet*

Skrevet

Ja, et glass eller to kan jeg ta på en hvilken som helst hverdag, niks problem. Men man slutter etter 1 til 2 glass - man skal jo på jobb dagen etterpå!

Skrevet

Ja, det kan skje. For kun et glass trenger jeg ikke å ha fri dagen etter heller. Kan ta både to og tre glass også, jeg, selv om det er en stund siden nå, 9 mnd svangerskap og nå ei tutte på 10 dager.

Skrevet

Jada, det gjør jeg rett som det er :o)

Skrevet

nææ, liker ikke vin. Men synes det er bedre at andre gjør det enn å drikke seg full hver helg!

Skrevet

Ja, det gjør jeg! Spesielt på tirsdager - til Fruene! Da er det ett glass vin og litt potetgull! :-) Men jeg drikker meg sjelden eller aldri full. Men elsker et glass vin eller to i ny og ne.

Fjortis fylla er heldigvis mange år siden. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...