Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 MÅ man klippe seg når man skal stripe/farge håret? Vet at mitt er litt slitt,men har strevd lenge for å få denna hårlengden,og vil gjerne beholde den i sommer,så kan jeg heller klippe av litt til høsten(da ødelegger bare vind,regn og ruskevær sveisen uansett) Er det et must å klippe for at det ikke skal bli misfarga? Har mørkt,men vil ha det lysere.... (har ikke hatt det før) Casandra
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Nei det må du ikke, de kommer sikkert til å foreslå at det er lurt å klippe litt slitte spisser. Men du har "lov" til å stripe/farge uten å klippe. Og da skal du også bare betale for farge/striper:o) Du trenger ikke klippe bort evt. misfarging. Klarer de ikke å farge håret ditt uten å misfarge det, så er de ikke frisører. Hilsen en som har jobbet i bransjen i 20 år.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 jeg skal stripe håret neste uke,men vil ikke ta lengden ennå endelig spart litt.men vil di skal klippe lugg på meg,tar de fullt betalt for det?
maria isabell Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 når en striper håret annbefaler eg nesten alltid å ta tuppene:) pluss kur:) bleiking sliter:)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 hadde jeg skulle ha stripa og klippet lugg på deg hadde jeg tatt betalt for striping og klipp av lugg. de fleste frisører har en egen pris på lugg klipping. hadde i alle fall det der jeg jobba. dem skal ikke ta betalt for full klipp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå