Gå til innhold

Basiron mot kviser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått store vonde kviser på haka og rundt munnen,er det trygt å bruke Basiron på dem??hvet at det er div andre kremer /salver mot kviser man ikke kan bruke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på pakken at det ikke er påvist noen skader ved på fosteret ved bruk i graviditet... Og at en kunne bruke det etter å ha rådført seg med lege. Eller noe i den dur. Jeg turte i alle fall ikke å bruke det sist jeg var gravid, kvisene gikk heldigvis over utover i svangerskapet!

Vet ikke om noen har erfaring?

Skrevet

heisann ville bare gi deg et tips..

meg og mannen har begynt å selge forever living produkter fra aloevera..vet ikke om du har hørt om dette??

men søsteren min som er 6 mnd på vei har akkurat samme problem som deg og hun begynte å bruke noe som heter aloescrub..

det er en krem fra aloevera som er mild mot huden og tørker inn kviser bare rene naturprodukter kan til og med spises:)

man kan kun ¨få kjøpt denne av forhandler.. vi bor på sørlandet men går jo an å sende.. koster hundre og femti ni kr +20 kr porto:) ikke mye for enn skal bare bruke litt:) må bare ta kontakt visst du er interresert...

Skrevet

noen som tipset om den i går her inne, så jeg var på apoteket å kjøpte det i dag. Og håper for guds skyld den vil få vekk det kvisete trynet mitt..nå er jeg lei

Skrevet

heihei

jeg brukte basiron gjennom hele svangerskapet og hadde minimalt med kviser og fødte en perfekt nydelig datter..

Tror det er mye hysteri rundt slike ting..

:)

Skrevet

Hei1sniker littt fra 3 trimester her..jeg smører meg med litt basiron hver kveld. hadde ikke holdt ut uten! eneste som hjelper. Den er helt fantastisk! tror ikke det er noe farlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...