minnimoi Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har veldig mye av det om dagen, men prøver å "ignorere" det, med å bare gå på og fortsette med det jeg driver med. Typ husvask, hagearbeid, trening osv. Er det farlig? Skal man helst ta det rolig når disse kommer?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det er vel ingenting som tilsier at man må slappe av når man får kynnere, men kynnere kan være plagsomt og de vil ofte gi seg raskere dersom man tar det litt med ro. Men tror neppe det er farlig å fortsette med det man driver med. Det er jo bare livmoren som gjør seg klar til den store festen =)
hjemmekanskje??? Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg har fått beskjed av min lege om å ta det med ro og hun sykemeldte meg fullt da jeg nevnte kynnerne. Ser det er stor uenighet om dette. Men det kan føre til åpning og for tidlig fødsel. Jeg ville snakket med legen i alle fall....
Grateful mom Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg tror nok ikke man blir sykemeldt uten videre av kynnere, kynnere er jo helt normalt! Men dersom kynnerne er veldig kraftige, begynner å komme regelmessig, gir magekramper, og generelt føles veldig ubehagelig osv, så skal man nok ta det mer med ro. Jeg får kynnere hele tiden, så fort jeg anstrenger meg bitte litt, men iflg min jm så trenger jeg ikke bekymre meg så lenge det ikke er ubehagelig. Så fort det kjennes annerledes ut skal jeg kontakte henne eller føden. Har hatt kynnere siden uke 20 ca, og det kommer mer og mer, er uke 36 nå. Hvis du er bekymret bør du jo høre med jm din, men hvis de føles ok trenger du nok ikke tenke på noe. Er det ubehagelig så tar du det med ro når de kommer
Frida__ Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Samme her, har masse kynnere og relativt krafige men har verken blitt sykemeldt pga av de eller fått beskjed om å ta det med ro. Selv om de begrenser jo aktiviteten alikevel da. Men samtidg tror dette er noe de lærde strides om. Hør med din egen lege, hun kjenner deg og din situasjon best.
Tirilill Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 ikke farlig, men blir det ikke bare vondere og vondere jo mer du driver på??? Det må da blir fryktelig ubehagelig etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå