Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Var nettopp inne på profilen din å så bilde av lille mari ) Herreguri så herlig å skjønne ho er ) Du må være kjempe stolt av ho.... Det svart håret som står rett opp.. ååå ) Klem
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Husker deg sååå godt fra barn i magen... nicket mitt der hva -får ei lita jente~20.03.08~.. vet ikje om du husker meg...
Labambie Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei! Nå blei jeg helt satt ut! En lite tåreskvett måtte ut også.. TUSEN TUSEN TAKK!! Så rørt!! Jo,jeg husker deg! Men jeg var jo nesten seniormedlem på bim jeg,innen du kom! Hihi! Måtte inn å snoke på siden din også.. For noe noen øyne jenta di har! Skikkelig svære og fine! Og så nydelig det bildet der hun "holder" flaska si selv... Hihi! Flaska er nesten større enn hodet hennes! Meneh,når du sier du husker meg godt... Hehheehhehehehehe! Åssen da? Gjorde jeg mye vesen av meg på barnimagen? Hihi! Tusen takk for flotte komplimenter iallfall!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 hehe.. nei du gjor ikje så mye ut av deg inne på barnimagen. men husker altid noen bedre enn andre og du er en av dem ) Takk ) Ja hun har hatt store øyne helt fra hun kom ut i denne verden, hehe... ) Må jo gi hverandre komplimenter innimellom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå