VenterNummer2 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 til dere som har to bad: har dere stellebord på begge bad? vi har et bad nede (hvor vi også har soverom/babyrom), så har vi et bad oppe (hvor vi har stue og kjøkken). vi har nå kjøpt et stellebord til å ha på badet nede, men lurer på om jeg også bør ha noe på badet oppe? har ganske dyp innredning, så tenkte å kjøpe en liten stellematte og legge opp på benken ved siden av vasken. tror dere dette vil fungere greit? føler det blir travelt å måtte springe ned for å skifte på babyen hver gang...
polarn & pyrene Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 I mitt første hus og med føsrste barnet hadde vi 2 bad og jeg hadde bare stelle bord på det ene badet.Og det lå nærmest babyrommet. Men en slik stellematte fungerer kjempe fint det på det ene badet. har to bad nå også, men ikke plass til stellebord så nå får dt bli på babyrommet.
C@milla *EMIL* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har ikkje prøvd sjøl, men søstera mi brukte bare ein sånn stellematte som ho la på badeinnredningen, og det funka supert. så viss du har et stellebord og kjøper ei sånn matte, så blir det jo fint:o)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg ville absolutt kjøpt stellematte og hatt den på benken på det andre badet!!
trude lutt Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi har også et bad oppe (det er nærmest soverommet), og et nede (nærmest kjøkken og stue). Forrige gang, med bare ett barn, hadde vi kun stellebord oppe. Men denne gangen gidder jeg ikke gå opp ver gang det skal skiftes. Den viktigste grunnen er at vi har en toåring nå som SKAL være ed overalt, og da gidder jeg ikke være avhengig av at hun skal måtte være med opp hver gang jeg er alene med begge barna. Så i dag var jeg på IKEA og kjøpte stellebord, stellematte med ekstra trekk og en pakke kluter til den nette sum av 336 kroner :-) veldig fornøyd! Så, ja, jeg anbefaler stellerom på begge bad. Er jo greit også hvis du har besøk av f eks barselgruppe, så trenger ikke begge badene hele tiden vre så innmari ryddige ;-) det er de nemlig ikke her........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå