Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 det var et alvorlig sjokk, ringte ambulanse som hentet henne, fikk ungene avgårde til barnehage og til svigermor, så var det inn til sykehuset. Hun har en stor hjerneblødning, og er nå igjennom to operasjoner. Jeg har grått store deler av dagen, begge søskenene mine kom til sykehuset, alle er i sjokk, det kom så brått likssom. Nå er jeg helt i villrede, hva skjer nå ? Jeg er ikke klar for å miste henne riktig enda, men hvordan vil det bli for henne framover. Så mange tanker akkurat nå. Dette er vondt, jeg måtte bare fortelle det til noen.
Maud Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Uff, så fælt! Skjønner at det må ha vært et fryktelig sjokk. Det var jo bra at du fant henne, hun hadde kanskje ikke ligget så lenge? Når blir blødningen stoppet, så reduseres i hvert fall faren for enda større skade. Noen kommer seg jo bemerkelsesmessig bra etter en hjerneblødning, andre får betydelige mén. Jeg håper med deg og dere at dette går bra. Det vil jo fortsatt ta noe tid før man kan fastslå omfanget av skaden. Det jeg vet er at hjernen er fantastisk plastisk, den kan gjenopprette funksjoner som ser ut til å være tapt. Håper hun får bra oppfølging både der hun er nå og i form av rehabilitering senere. Sender en stor klem til deg. Synes du var flink jeg. Fikk tak i ambulanse, ordnet opp med ungene, kontaktet søsken og var der for dem og moren din hele dagen. Krysser fingrene for at dette skal gå bra!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Kjære deg, for et sjokk å finne mammaen sin slik.......forstår godt at dere er i sjokk og gråter..... Men fantastisk sterkt av deg at du klarte å handle så raskt og effektivt når det gjaldt! Utrolig hvordan fornuften kobles inn og følelsene blir lagt til side....helt til andre tar over....da kommer tårer og tusen tanker.... Sender deg alt jeg har av lys og kjærlighet og håper det går bra med henne. Altfor tidlig å miste som du sier og vi er aldri forberedt på slike sjokk. Ta godt vare på hverandre nå og vit at vi tenker på dere og sender gode tanker til deg og til henne!!! Varme klemmer fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Krysser fingre og gir deg en diger bjørneklem! Du vet hvor du finner meg Olebrumma, hvis du trenger en klem på ordentlig!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Håper alt går bra med mamman din. Å at du har noen rundt deg,slik at du også blir tatt vare på i alt dette. God og stor klem fra meg
Natteravnen* Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Håper at det går bra med ho. fryktelig opplevelse du har hatt idag, sender mange lykkeønskingar om at ho blir bra........
Reveenka Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det var leit å høre, håper det går bra med mammaen din.
Sara Rompompei Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Uff, for et sjokk! Håper det går bra med mammaen din Sender deg tusenvis av gode trøsteklemmer!
♥Snulder Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Dette var vondt å lese!!! Håper det går bra med henne!!
Karomamma Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Huff, dette var trist å lese! Håper det går bedre med mammaen din!! Vi har ingen å miste, vet du!! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå