Gå til innhold

Jeg har det så bra for tiden :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb jeg trives i, holder på med etterutdanning, har to friske barn. Den minste er 8mndr og nå skal vi ikke ha fler. Og de er de skjønneste barna i verden,minsten er SÅÅÅÅ god, og kan ligge og le for seg selv i gulvet:o) Jeg er i bedre fysisk form enn på lenge og har nettopp oppdaget GLEDEN i en joggetur,- jogger ikke for jeg "må", men fordi jeg har lyst. Har lyst hver dag, men får det til max en gang i uken.Men like glad :o) Trener foran Tv'n da... Er endelig "fornøyd" med kropp og vekt, kunne selvsagt godt ha vært litt mindre her og litt mer der, men jeg har det så bra at jeg har sluttet å bry meg :o) Har funnet ut at jeg ikke har en kropp som er verdt å snu seg etter, hverken på godt eller vondt,- og det er bra, for jeg vil ikke at folk skal studere meg i bikini..Gleder meg til sommer, bading, stranda og bikini (deilig å gå lettkledd da)..Svømme sammen med barna, bygge sandslott, kaste ball, kose oss med en is også bade litt igjen :o) Også den gode følelsen når man kommer hjem på kvelden, dusjer seg, smører seg inn med aftersun, griller. Legger ned barna varme, mette og fornøyde og man kan kose seg ute med et glass hvitvin e.l..

Jeg og sambo har snakket om å gifte oss til neste sommer, han vil også:o), men pga av ekstrautgifter dette året (bla min etterutdanning og hageopparbeiding) så får vi nok ikke råd, men bare følelsen av å vite at kanskje snart en dag frir han :o) Alt er liksom "perfekt" i min verden for tiden, bare måtte få det ut :o) Det eneste som gjør at jeg "depper" nå for tiden, er å lese om hvor forferdelig folk har det rundt om kring i verden, særlig barn....Men når barna mine blir større og økonomien mer stabil, da skal jeg yte en innsats for de som trenger det (ikke med pengegaver bare, men virkelig yte noe)..og jeg GLEDER meg til det også :o) Ja, alt er liksom så bra for tiden. Håper flere har det sånn. Kanskje er jeg bare litt vår- yr????

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Blir glad av å lese innlegget ditt jeg!

Joa, jeg merker denne våryringa godt jeg også, spesielt når sola skinner og fuglane kvitrar :))

Gleder meg sånn til sommeren.. sukk..

Skrevet

Ble glad av å lese dette ;-) Er så mange som har det trist og leit, godt å se at det er noen som har det fint også! Innlegget ditt sier meg at det er de små tingene i hverdagen man skal sette pris på: En frisk og god kropp, en mann som er glad i deg og fortsatt vil dele livet sitt med deg og snille unger ;-)

Ønsker deg en like fin uke tilbake ;-)

Skrevet

kjempemisunnelig! Selv er jeg veldig deprimert for tiden, har liksom ingen livsmot. Bra du sprer din glede, iallefall:-)

Skrevet

Blir så glad når jeg leser at andre også har det bra :o)

Jeg har det også kjempe bra for tiden endelig, etter en litt tøff start som mamma... men nå trives jeg kjempe godt i mammarollen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...