maiprinsen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Da hadde jeg brukt penger på uteblomster og potter. Ikke mye faktisk, 93kr på alt, der inni to sinkpotter, og 20 stemorsblomster. Og med det fikk jeg pyntet opp på en ellers så "kjedelig" altan. Nå venter jeg bare på at min kjære skal bære stolene opp fra boden, så er altanen inntatt for sommeren. Er den jo allerede, men fått nye "lenestoler" med puter nå. ;-D Deilig med vår da ikke sant jenter!!!??? Noen andre som har lurt på 17 mai i år, stod klar med tlf isted, innvitere bror, svigerinne og mine foreldre på frokost den dagen, men.... er det så smart med termin 25 mai? Men mamen har jo bursdag den dagen, men så skal jo vi være med dem likevel til middag og ut på kvelden. Hadde dere skippet frokostbesøket og heller kost deg med magen og din kjære istedet?
polarn & pyrene Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har tenkt litt på 17 mai feiringen, men jeg har termin på 17 mai. Vi kjøper inn litt grillmat og legger i fryseren og så får vi se hva som skjer. har ordnet klær til jenta mi på 3 år. Jeg hadde sett ann dagen på hva jeg hadde orket angående frokostbesøket.
maiprinsen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 luftet dette for sambo under middagen isted, blir nok kun ham og meg og kanskje nurket om det er kommet til da....
Smånetta 14.mai Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde gått for fult kjør, jeg! Så utrolig deilig å ha noe annet å tenke på rett før man nesten går i spinn av å vente på baby. Har selv termin 14.mai og har en på 20 mnd, så jeg planlegger en fill dag med alt som hører med. Blir det fødsel, får det det bli det, men hvis ikke er det jo kjempetrist å ikke ha planlagt noe sånn at dagen blir sånn på sparket. Hva med å legge opp til at broren din og svigerinna tar med brød og noe pålegg/frukt som kan fraktes og du står for resten av godsakene og dekket bord? Da slipper bursdagsbarnet å gjøre så mye og du trenger ikke stresse så alt for mye du heller... Dette ser du jo an på din egen form, men personlig var det mentalt det tok på mot slutten sist.
maiprinsen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Ikke dumt... får tenke litt på det. Er jo en stund til ennå. Og har tenkt på det ja...ha noe å fylle dagene med fremover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå