Gå til innhold

begynne med grøt eller mme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min egen melk er ikke nok, jeg klarer rett og slett ikke å produsere mer og han spiser hele tiden, så det er ikke tid til å fylles opp heller.

så jeg vurderer nå å begynne med litt ekstra, et måltid eller noe om dagen siden han veier så lite, men hva bør jeg gi ?

han er 4 mnd om en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville gitt mme og heller prøvd å vente litt til med å gi grøt=)

Skrevet

Ring HS! Rimelig sikker på hun anbefaler deg grøt.

Skrevet

Hvorfor anbefaler du henne å gi mme heller enn grøt? Jeg ville nå tro at det var mest logisk å begynne med litt grøt heller hvis baby trenger mer enn mm når han er 4 mnd..

Skrevet

ja, synes jeg husker hs nevnte grøt, men jeg er så surrete så får ikke med meg noe når jeg er på kontrollene.. hehe

hun sa hvertfall at det bør gå 2 timer mellom amminger, men det går hvertfall ikke mer enn en time hver eneste dag.. er helt utslitt.

når bør jeg gi han grøten ? og hva gjør jegnår jeg ikke får pumpet ut til å blande i grøten ?

Skrevet

grunnen til at jeg heller anbefalte mme enn grøt er jo fordi det virker som at problemet her var at hun hadde for lite melk...

kan jo ikke gi babyen grøt til hvert måltid akurat...

vi gir grøt på kveldene..

du får kjøpt grøt som du kan blande med vann i stede for melk=)

Skrevet

hmm.. ja det er jo igrunn sant storken airline,

hjelper vel kanskje ikke med et måltid grøt heller, for da vil han jo fortsatt være like sulten til alle andre måltider..

Er vel da greit å gå litt tillegg med mme kanskje..

Takk for råd hvertfall.. skal på helsestasjonen i morgen og veie, så kan jo høre med dem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...