Gå til innhold

magen har blitt mindre....


Anbefalte innlegg

Skrevet

off jeg engster meg for alt. nå har magen blitt mye mindre...:( er redd for at d er noe galt...

 

andre som har opplevd dette...

er 13+2 og magen er nesten helt flat.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror d kanskje kan være fordi du ikke er så oppblåst i magen lenger som du var tidligere, og fordi d ennå er litt tidlig for skikkelig "livmor-mage", så tror ikke du skal bekymre deg jeg=)

Skrevet

det er pga lufta begynner og avta;9 man har ikke mage så tidlig, det er kun luft desverre. slik var det med meg også. men i uke 15-16 kom det ei lita kul;)

Skrevet

Ikke engste deg du, jeg også var helt flat rundt de tider. Nå er jeg i uke 16 og magen begynner å ta litt form.. :)

Skrevet

Ikke noe å engste seg for... hvis du har vært hos legen den nærmeste tiden så ville hun/han ha sagt noe hvis det var noe galt. Men jeg skjønner deg godt, er akkurat like langt på vei som det du er. Og jeg synes det er litt skuffende at det ikke syns mer enda, men det kommer jo... Imens kan vi smøre magen myk og fin, sånn at den er myk å smidig når kulen kommer!!=)

Skrevet

Sånn har det vært hos meg også, men er nå 16 uker og har fått en liten kul. Faktisk mindre mage nå enn da jeg var ca. 9 uker..var jo da rimelig oppblåst.

Skrevet

Tror nok som de over at det er pga mindre luft i magen. Jeg er 15+1 nå, og magen har vært ganske så konstant siden uke 6. Bare luft, selvsagt! :( Kjipt, for seg bare feit ut, ikke gravid. Først nå i de siste dagene begynner jeg å se sammenhengen mellom livmor og magen, for å si det sånn. Nå begynner det såvidt å bli en avrunding på magen som jeg vet er pga livmora, ikke bare pga de dumme tarmene fulle av luft og mat...

Skrevet

tusen takk for svar folkens:) d hjalp:)

 

da må jeg nok være tålmodig i noen uker til, så kommer vel magen tidsnok:)

Skrevet

Jeg opplevde det da jeg var like langt på vei og ble selvfølgelig kjempe bekymret og hadde mange dramatiske tanker.. Men tror det er, som det allerede er blitt sagt, bare luften som har gått ut ;) hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...