Kåre Moradi Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Må dere ordne overgangen til det nye digitale bakkenettet selv, eller gjøres det felles? Er usikker på om vi får svart skjerm den 20. Ikke så lenge siden vi flyttet inn, så jeg kan ha gått glipp av informasjon.
blittmamma07 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 tror nok borettslaget gjør dette for dere. dere har sikkert kabeltv gjennom borettslaget fra før og da trenger du ikke tenke på det.
Sjokoladekaka Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Her blir fortsatt forslaga vurdert, så eg er ikkje sikker endå. Men det ser ut til at det blir eit eller anna på fellesen:)
Gjest irismor Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hvis du sjekker hva dere betaler i husleie så står det edr om dere betaler for kabeltv eller ei. Kabeltv er garantert inn i husleie og hvis du da kjøper deg en boks så er det veldig unødvendig. Du får ikke svart skjerm den 20 mai. Bor du rundt Oslo ettersom det er datoen det blir svart? Det er samme dato som hos oss.
Kåre Moradi Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Kabel-tv er inkludert ja, så da er det nok som jeg tenkte inkludert. Deilig med borettslag altså - vi trenger iallefall noen som kan passe på oss litt og ordne og fikse for oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå